Wie kan mij helpen? Ik heb hier een rekensommetje... ik ben op 7 april gestopt met de pil, dat was de 1 na laatste van de strip. De dagen erna tot aan de bloeding (11e t/m 14e) gemeenschap gehad. En ook de dagen erna. Afgelopen dinsdag heb ik veel last gehad van een 'ongemakkelijke' onderbuik. Ik heb nog nooit mijn eisprong gevoeld dus ik weet niet hoe dit aanvoelt. Vanaf vandaag heb weer last van mijn onderbuik maar nu meer steken, in de buurt van mijn rechterlies, tot aan het middengedeelte, en ook plotseling meer afscheiding. En heb continue het idee te moeten plassen. Ook dit is voor ongekend want ik ben normaal zo droog als een kurk. Zou dit een innesteling kunnen zijn?
Die kans lijkt me klein, je moet dan wel een hele vroege eisprong gehad hebben, maar het is niet onmogelijk. Hou er wel rekening mee dat alles wat je voelt ook door het stoppen met de pil kan komen. De eerste maand dat ik gestopt was met de pil heb ik heel veel klachten gehad. Buikpijn, steekjes, kramp, 'bubbeltjes, rugpijn, hoofdpijn.
Ik heb op internet gelezen dat wanneer je de pil 'vergeet' je hiermee kans hebt dat de eisprong eerder komt. Omdat ik wel gewoon de ontrekkingsbloeding gehad hebt, lijkt mij dit ook onwaarschijnlijk. Maar in de 1e week na de bloeding ben ik niet verder gegaan met de pil, dus dan denk ik dat het wel mogelijk zou kunnen zijn? Dit is de 1e keer dat ik gestopt ben met de pil, dus ik weet niet wat voor symptomen erbij komen bij het ontpillen. En ik schat de kans miniscuul klein in dat het meteen raak is terwijl we daar nog niet echt bewust mee bezig zijn. Vind alleen zo vreemd dat ik 2 dagen last heb van mijn onderbuik en die afscheiding is al helemaal weird
je lichaam moet wennen aan het geen pil hebben zeg maar je eisprong is al die tijd geblokkeerd, dus dat duurt wel even
Kan ook ontpillen enz zijn, ik had allerlei klachten toen ik gestopt was met de pil. Die zijn pas opgehouden toen ik ongeveer 4 a 5 mnd gestopt was, dusja kan ontpillen zijn enz we zijn als 7 mnd bezig en nog niks. Moet maandag naar de gyn omdat mijn ongi 2 halve maand uit is gebleven, dus ze gaan kijke of alles in orden is. Heel veel succes
Je zou dan je eisprong wel heeeel vroeg hebben gehad, zo vroeg daar heb ik eigenlijk nog nooit van gehoord. Dus ik denk dat het ook inderdaad te maken heeft met het ontpillen.
Die klachten kunnen dus je eisprong zijn, maar is inderdaad wel vroeg ja. Het lijken ook erg veel op klachten van het ontpillen. Ik heb zelf 2 maanden klachtjes gehad. Soms ook een best pijnlijke onderbuik en misselijk, hoofdpijn en alles. Dus veel dingen die leken op een zwangerschap o.i.d. Maar allemaal door het stoppen met de pil. Succes!