Elektra, gas en standen?!

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamabram, 5 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Wij zitten sinds mei bij Essent. Nu wil ik dus net de tussenstand doorgeven in mijn Essent, geeft dat ding aan dat we 120,- pm teveel betalen.

We wonen in een rijtjeswoning van 125m2, volledig geïsoleerd met 4 personen. We betalen nu 180,- pm en we zijn veel thuis, ook overdag.

Dit kan toch bijna niet.?

2. talkingchair

talkingchair Niet meer actief

Ik zeg maar wat hoor, maar misschien ga je er in de winters dik overheen en compenseer je het in de zomer? :p

3. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Haha ja dat zou kunnen!

4. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Afgelopen maanden heb je waarschijnlijk weinig gestookt!! Enne gas is het duurste op je rekening...

5. K0pjeThee

K0pjeThee Bekend lid

18 nov 2011
    990
    52
    28
    mh
    Voor nu is dat logisch.
    Gas kost idd het meest en van mei tot sept heb je als het goed is weinig tot niks gestookt.
    In de winter gaat dat dus omhoog en kan je gewoon op 180 uitkomen.

6. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

"dat ding" :p berekend wat je verbruikt en in dit geval dus terug krijgt. Zij maken een herberekening voor de komende maanden tot de jaarafrekening. In de winter verbruik je inderdaad meer.

Wij betalen 110 euro per maand maar volgende de verbruiksmanager zouden we nu met 10 euro per maand goed zitten. No way dat we dat gaan doen, we houden het zo, kijken hoeveel we bij de jaar afrekening terug krijgen en gaan dan volgend jaar eventueel omlaag.

7. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Dat is normaal hoor ivm zomer/winter :p

8. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.735
    7.501
    113
    Vrouw
    nee, dat kan niet. dan zou je dus volgens hun maar 60 euro per maand hoeven te betalen. dat betaal ik nu, alleenstaand met 2 kleine kinderen. we zijn weinig thuis en zo wel dan staat de verwarming niet of nauwelijks aan. ik heb mijn termijnen standaard op 85 euro staan. dan maar iets teveel. liever teveel en volgend jaar een leuk bedragje terug krijgen dan te weinig en volgend jaar bijdokken;)

Deel Deze Pagina