Hoi dames, Even mijn verhaal pff kan t niet geloven.. Gisteren ontzettende buikpijn..1 dag voor NOD. En daarna ja hoor..bloed verlies met afvegen en later in inlegkruisje. Meestal zet dit meteen door bij mij maar nu niet..vanmorgen niks meer. Maar wel ongi gevoel. We zijn op t moment n weekend weg dus dacht ik neem voor de zekerheid mn hcg sensitesten mee. Zo net heb ik zo'n test gedaan..ik weet eigenlijk met ochtendurine maar kon niet wachten. En zie foto pff zo blij maar ook ongeloof en zenuwen. Die bloeding gister is dit de innesteling? Lijkt me vrij laat voor zo'n best duidelijke test toch?
De innesteling is een proces wat begint tussen dag 5 en 10 na ovulatie. Het vruchtje groeit als het ware naar binnen in het slijmvlies en blijft daar verder groeien. Daarbij kan er een vaatje geraakt worden waardoor je wat (oud) bloed kan verliezen. Dus bloedverlies kan ook later nog optreden, aangezien er vanalles blijft gebeuren daar in het slijmvlies. Je test is positief dus je bent zwanger, gefeliciteerd! Ik zou de komende dagen even doortesten en kijken of ze oplopen, bij voorkeur met 1 dag ertussen en met ochtendurine.
Gefeliciteerd! Ik had ook eerst wat bloedverlies waarvan ik dacht dat het het begin van m’n menstruatie zou zijn, en twee dagen later een duidelijke positieve test in m’n handen. Je bent zwanger! Hoera!
@Poesta en @Fluss1984 dankjullie..fijn dat jullie even mee kijken. Zelf nog beetje verbijsterd pfff..hij is nu helemaal ingedroogd en nu is ie dus zo (zie foto).
M Mooi hoor, kan prima kloppen met je termijn! Bij mij was hij zo op 12 dpo, testte wel al een heel licht streepje op 7 dpo dus ik had een vroege innesteling.
De bloeding zal geen innesteling zijn. Vaak maak je pas na 2 dagen na innesteling hcg aan. Kan gewoon een onschuldige bloeding zijn