wat is het nou ik snap het niet meer hoor

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door roosje1201, 15 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roosje1201

roosje1201 Actief lid

20 aug 2007
    327
    0
    0
    hoi hoi

ik had even een vraagje was 14 feb echo wezen maken nu was het zo volgens mijn berekeningen dat ik 5 weken a 5.3 weken zwanger zou kunnen zijn nu zij de vrouw bij de echo dat het 6.4 weken was nu kan dat helemaal niet want ik weet zelf wanneer ik geklust heb maar nu was het dus ook een leeg vruchtzakje en ze zei meteen dat ik maar moest wachten op een mk maar nu lees ik telkens overal dat er met 5 a 6 week ook alleen nog maar een leeg vruchtzakje te zien is nu heb ik de verloskundige gebeld en zei zij meteen van we zien het nog een week aan en dan moet je naar het ziekenhuis een curretage doen maar ik wil eerst afwachten want misschien is de kans er toch nog wel dat er over een week of zo wel wat zit wat denken jullie?

liefs mij

2. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Tja, lastig. Ik had ook een leeg vruchtzakje. Ik mocht toen wel na een week terug komen voor een echo, maar het was niks gegroeid. Ik heb toen pillen gekregen om de MK op te wekken. Ik zou als ik jou was naar een echo vragen voordat je de curretage laat doen, je weet maar nooit! Succes.

3. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant

Deel Deze Pagina