hey allemaal we zijn nu dus met onze 1e serieuze ronde bezig maar ik had nog even een vraag. ik ben sind vrijdag niet meer ongi maar nou had ik vandaag in een keer een hele licht rode streep tijdens het afvegen. verder ook niks raars tijdens het plassen..... en ik verlies ook geen bloed verder. iemand een idee hoe dit kan?
hoi annatje dat heb ik ook wel gehad kwam bij mij omdat ik net met de pil was gestopt heb het na drie maand niet meer gehad. dus idd niks om je zorgen over te maken liefs annelies
Hey hey, Had ik ook zaterdag laatste ongi dag en maandag ineens bloed bij t afvegen daarna niet meer is niks ergs kan gebeuren niks aan het handje
Heb ik ook gehad ineens bij het afvegen bloed daarna nergens geen last meer van gehad zal wel met "ontpillen" maken hebben. Geen zorgen meid en veel plezier met zwanger worden.
Klopt je banner wel? De eerste dag van je ongesteldheid is de eerste dag van je cyclus. Je begint dus te tellen op de dag dat je rood bloedverlies hebt, Als je vrijdag al bijna niet meer ongesteld was, kun je nu niet pas op je 5e dag zitten.
hmmz ok ik dacht dat het begon als de eerste dag van je laatste menstruatie dag dat staat meende ik ook voordat je de banner kan maken..... maar dan zou ik er dus 2 weken af moeten halen begrijp ik want ik ben 2 weken ongi geweest?
hoi.. het kan idd ontpillen zijn.. dan kan je cyclus van slag zijn het kan innesteling zijn van een eitje het kan ook nog van een eisprong komen het kan een aankomende ongie zijn of van HOT- werk.. grtn
Hey hey nou volgens de huisarts ben ik niet meer aan het ontpillen dus daar ga ik niet meer van uit ongesteld ben ik een bijna een week terug geweest dus kan ook niet. hoop op de innesteling dan. of de eisprong zou ook niet verkeerd zijn..... ben benieuwd
Annatje, je moet de datum invullen waarop je de laatste/vorige keer ongesteld bent geworden. Dan klopt de banner. Succes!
hoi als je net een week terug ongie bent geweest kan het geen innesteling zijn.. en hoelang zit je al zonder pil ? bij mij duurde het 2 jaar ontpillen ! maar das ook erg extreem hoor
Niet de eerste dag van je laatste menstruatie-dag, maar de eerste dag van je laatste menstruatie. En je bent 2 weken ongesteld geweest? Je moet gaan tellen op de eerste dag dat je rood bloedverlies hebt. Heb je die 2 weken echt alleen rood bloedverlies gehad? Dat is wel lang.
ok nou snap ik er niks meer van Ik heb nu in mijn banner ingevuld de dag dat ik bloedverlies kreeg dat was de 28e maart. is het nu wel goed dan of ook niet?
Ja op zich moet dat kloppen Annatje, maar ik kan die twee weken ongesteldheid dan niet zo goed plaatsen. Is het dan meestal zo dat je twee weken ongesteld bent en dan twee weken niet en dan weer twee weken wel? Dat lijkt me ook niet helemaal normaal.. Maar als je de datum hebt ingevuld waarop je de vorige keer ongesteld bent geworden klopt dat in ieder geval.
nee dit is me nog niet vaker gebeurd normaal is het altijd heel regelmatig maar deze week was het in een keer anders... maar heb het nu goed ingevuld dus het moet nu kloppen.