Aanstaande Zaterdag wordt het waarschijnlijk 24 graden !! Heeeerlijk !! De kindjes van mijn vriend ( 3 & 6 ) hebben wij a.s. weekend. Hebben jullie nog leuke tips voor een gezellig dagje uit? Ballorig heb ik het ff mee gehad, en is het weer ook niet naar. Duinrell zijn wij al geweest. Holle Bolle Boom ook al gehad. Plopsa Coevoorden ook gehad,wat een domper! (duuuuur!!!) Wij wonen in Amsterdam en een uurtje anderhalf uur rijden voor iets heeeel leuks vinden wij geen probleem!!
het land van jan klaassen vonden die van mij erg leuk, is wel misschien net iets te ver, maar niet erg duur (en online kun je kortingsbonnen uitprinten).
Sprookjesbos in Enkhuizen is echt super leuk. Entree is ook nog leuke prijs rond de 7 euro pp. Of naar de dierentuin. Ik zie dat je uit Amsterdam komt?! Misschien geitenboerderij Amsterdamse bos
Ooh Toverland is ook wel erug leuk zie ik !! wel prijzig ! Jan Klaasen ook leuk !!! Koningin Julianatoren vinden de kinderen ook heel leuk, maar hier zijn ze vaak geweest met hun moeder, dus vind ik een beetje zonde geld! Sprookjes bos is ook heeel leuk !! Dank jullie , ik heb iig weer een paar ideeen !!
Ik zou ook voor sprookjeswonderland gaan. Als het toch nog slechter lijkt te worden, kun je er naast altijd nog lekker (binnen) gaan zwemmen...
Er is pas een nieuw speelpark open bij Oud Karspel (in de buurt van Schagen), heet de Swaen en is erg leuk. Wij zijn er een paar weken geleden geweest.
De Linnaeushof in Bennebroek (bij Heemstede). Sprookjeswonderland in Enkhuizen. Spoorwegmuseum in Utrecht.