ja zeg ik ook maar hij rekent via dit lees en dan kom je op 6 toch!! Bewerkingsvolgorde - Wikipedia 2x2=4, 4:2=2, 2+2=4, 4+2=6 zegt hij
Deze klopt. Alleen geld meneer van Dale niet meer in zoverre, dat ze de zin niet meer gebruiken. Dus eerst worteltrekken en machtsverheffen Dan vermenigvuldigen en delen Als laatste optellen en aftellen Staan er haakjes in de som, dan gaat dat als eerste, ongeacht watvoor som daar tussenstaan en wat de rest van de som zegt.
oke dan heb ik dus gelijk en hij niet yeahh.. ik ga hem dadelijk uit bed halen dat ik gelijk heb dus hihi
Whahaha wat voor menig forummer geschiedenis is zijn voor mij jeugd herinneringen....Vroegahhh die goeie ouwe tijd
hahaha wel op eigen risico hoor, een slapende man wakker maken om te vertellen dat je gelijk hebt...riskant
haah hij zegt ik zal het je bewijzen morgen hij gelooft me nog altijd niet... Mannen en hoe eigenwijs zijn he..
Dit vind ik dus echt grappige dingen. Wel erg dat er op hyves echt meer dan de helft van de mensen denken dat het 5 is... Er moet dus ergens echt iets mis gaan met het rekenonderwijs...
heel veel mensen zegen 5.. had ik dat ook maar gezegd had ik geen discussie gehad. want als je niet veel van rekenen afweet zow ieder normaal mens 5 zegen.
Blij dat ik niet de enige ben die dit soort dingen leuk vind Op mn werk is t intussen zover dat ze bij de boekhouding in Dld er soms niet uitkomen en de sommetjes naar mij sturen hahaha. Ben gewoon cijfertjes-nerd (en t stomme is..m'n dochter van nog geen 4 is ook al dol op cijfertjes en sommetjes enzo, wil de hele tijd rekenen. Erfelijk dus? )