Ik zag de som en dacht gelijk; Oh, dat is 7!!! Haha! Even terug komen op fokschaap/kofschip... Ik heb het geleerd met 'taxikofschip' werkt ook prima haha!
ik kwam eerst op 5 uit, even snel toen nadenken nee er klopt iets niet wat was het ook alweer, en ja hoor dan wordt het 7, zie uitleg overal door het topic,
Dit is de juiste manier. Je moet altijd eerst delen en vermenigvuldigen; daarna pas optellen en aftrekken. Het goede antwoord is dus 7.
Hmm dacht eerst 5 maar nu 4 of 2 je kanm idd op verschillende manieren uitrekenen. Heb de clue nog niet gelezen...ben benieuwd
Ik vind dit altijd zo leuk! Helaas had ik ook 5... Weer wat geleerd! Zo vind ik deze ook zo geweldig (is mij nog steeds niet gelukt): Dit is zo leuk dat het je hersenen in de war lijkt te sturen. Je zult het misschien wel 50 keer proberen om te kijken of je toch voor elkaar krijgt met je voet maar helaas niets schijnt te helpen!... Hoe ga je te werk?? 1. Terwijl je aan je bureau zit licht je je rechtse voet op en maak hiermee ronde bewegingen met de klok mee (rechtsom)... 2. Nu, terwijl je dit doet, teken in de lucht het cijfer 6met je rechtse hand... Je voet zal nu de andere kant gaan uitdraaien. Ik heb het je gezegd....... en je kunt er niets tegen doen!
whahaha lukt mij ook niet inderdaad, maar verrassingseiman wel: die tekend de zes met zn buik eerst en daarna het stokje en dan lukt het wel
Zeker weten 7, en ik schrik eerlijk gezegd best van de vele mensen die het fout hebben... Dit is basisschoolniveau!
Haha toen was ik zeker een keertje ziek... Maar eeeh, ik wist het echt niet meer. Ach, iedere gek zijn gebrek .
nog niet het antwoord gelezen maar weet voor 99 % zeker dat het 7 is... nu even zoeken of ik gelijk heb haha