hey allemaal. ik heb even een vraagje en ik hoop dat iemand er een antwoord op heeft. ik temp iedere dag zo tussen 6 en kwart over 6. dan wordt ik wakker. heb nu 2 dagen een mooie lage temp gehad in afwachting van een ei. echter was ik vanochtend een uur eerder wakker. (thanx aan de buurman gggrrrr) en heb meteen getempt. 36.5 maar omdat ik een uur eerder wakker ben geworden dan normaal moet ik er dan niet iets bijtellen voor dat ene uur wat eerder was. dus dat het 36.6 is? als je later dan normaal tempt moet je dan het uur dat je later tempt er weer afhalen toch? ik snap er weer s helemaal niks van. alvast bedankt grtz suus
Volgens mij gaat je temp per uur ong. 0.1 graad omhoog. Dus denk idd dat ie dan 36.6 zou moeten zijn als je op je vaste tijd getempt zou hebben
hey kweb, dankje voor je antwoord. heb het op FF even veranderd en heb nu een tempstijging van 0,4 dus als het goed is een ei hopenlijk gehad gister.even de komende dagen afwachten dus. grtz suus
Hoop het ook voor je.... aankomende dagen even in de gaten houden. Je kan je kaartje ook in je profiel plakken, kunnen we allemaal even meekijken
Bij de meesten scheelt het per uur idd 0.1, maar dit moet je gewoon eens een keertje uit proberen. Want het kan ook zijn dat het 0.2 scheelt bij jou. Ligt aan de persoon zelf. Duim voor je meis. Alvast veel succes volgende week.