Wie weet hier meer vanaf?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Scorpion, 15 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Juni vorig jaar ben ik meteen in de eerste ronde zwanger geraakt. hiervoor slikte ik de diana. Na 7 weken kregen we de echo en bleek dat ik een missed abortion had gehad.

De menstrutie bleef echter uit. Deze is pas in oktober met medicijnen opgewekt. Tussendoor heb ik een eigen zaak geopend en zijn we dus ff gestopt met het baby verhaal. Ik ben hiervoor weer aan de pil gegaan. (weet de naam niet meer maar in ieder geval de gene met de minste hormonen) Na een maand werd ik kotsmisselijk van die pil en alle bijwerkingen.
    Ik heb de strip afgemaakt en heb toen gewoon mijn bloeding gekregen. toen die bloeding over was ben ik weer aan diezelfde pil gegaan. na 2 dagen hebben we besloten toch weer te stoppen en voor een kindje te gaan.

Na 1,5 week kreeg ik weer een menstruatie. (ik weet dus niet of dit door de pil kwam of dat dit een natuurlijk menstruatie was) de eerste dag hiervan was 19 december.
    Ik heb zelf geen flauw idee hoelang me cyclus is. ben dan ook maar van 28 dagen uit gegaan.

1,5 week terug had ik echt mega veel wit achtige afscheiding gehad, zo veel dat ik dacht dat ik ongesteld was geworden. dit heeft 3 dagen geduurd. sinds die tijd heb ik iedere dag gevoel alsof ik ongesteld moet worden qua pintjes en gevoelens in me buik.

De laatste 2 dagen heb ik mega veel pijn in mijn tepels. ze zijn behoorlijk opgezet en het voelt alsof ze in een te klein jasje zitten :)
    Ik kan in bed niet eens mijn man knuffelen want als er iets voorbij schuurt dan spring ik de lucht in.
    sinds 2 dagen ga ik ook om het uur naar de wc, zelfs snachts, terwijl ik weet dat ik niet veel drink en nooit zoveel moet plassen.

Ik ben niet misselijk. Heb wel dat ik trek heb in dingen en dan staat het voor me en dan hoef ik het ineens niet meer.

Ik heb gisteren en vandaag getest, maar die waren alle 2 negatief.

Is dit ontpillen? wat mij raar lijkt van 1 maand, of zijn dit zwangerschapssymtomen?

en omdat ik niet weet hoe lang mijn cyclus is, wat zouden jullie aanraden qua testen. heb geen zin om het iedere dag te doen en me gek te gaan zitten maken (gebeurt in je onder bewust zijn toch wel :) )

Sorry alvast voor het lange verhaal.

Gr joyce

2. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik heb zelf (nadat ik de pil had gebruikt) steeds de allerlangste cyclus proberen aan te houden die ik van mezelf ooit had gekend. Dat was 36 dagen, dus ik heb na 38 dagen getest. Ik heb voor mezelf een dag gezet (nog voor mijn ovulatie zelfs) waarop ik zou testen als ik nog niet ongi was geworden. Dus ook niet op een werkdag bijvoorbeeld, omdat ik anders meteen naar school/werk moest nadat ik had getest. Mijn 38e dag was op zaterdag, dus die werd het.

Ik heb me er netjes aan gehouden en het heeft me een boel stress bespaard. Ik ben nu dus zwanger :) Ik zou zeggen, testen op bijvoorbeeld de 30e dag, wanneer je nog niet ongesteld bent.

Je symptomen komen me wel bekend voor, en aangezien je al eerder in maand 1 meteen zwanger bent geraakt, heb je natuurlijk wel een goede kans.

Ik ben benieuwd!

3. Daphne1989

10 dec 2007
    69
    0
    0
    ik heb sinds vandaag hevige krampen in mijn onderbuik, en ben 2 geleden pas ongesteld geweest ben wel heel vaak mijn pil vergeten de vorige periode en onveilige seks gehad met mijn partner, nu verlies ik ook lichtroze en dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt heb het al heel de dag en het blijft gewoon lichtroze

--------------------------------------------------------------------------------

4. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    @Gentle:
    Maar dat is nou juist t probleem, ik heb geen flauw idee wat en hoe lang mijn cyclus is.
    Vandaag moet ik zeggen is de pijn in me borsten minder, maar die plaats gemaakt voor misselijkheid.

Kan dit echt allemaal ontpillen zijn? Ben ook steeds duizelig en moe.

@daphne:
    Ik heb daar allemaal geen last van, en kan jou ook helaas niet helpen weet niet wat dat is.

Deel Deze Pagina