Hai allemaal, Ik heb even jullie advies/gedeelde ervaringen nodig, want ik heb nu weer iets waarvan ik even niet weet wat ik ervan moet denken Gisteravond had ik een eisprongachtige, zeurderige pijn links onderin mijn buik (echt op 1 plek) terwijl ik mijn eisprong al 10 dagen geleden heb gehad. Ook als ik zachtjes op die plek drukte, was het gevoelig. Toen ik vanmorgen opstond, kreeg ik vanuit het niets ineens enorme kramp in mijn onderbuik. Ik kon niet eens normaal lopen en moest echt weer even gaan liggen. Het leek wel alsof het de eerste dag van mijn menstruatie was, maar dan nog een tikje erger. Ben daarna naar het bad gestrompeld en heb zittend gedoucht. Daarna trok het weg en nu is het wel weer over eigenlijk. Ik heb nog nooit eerder zoiets meegemaakt. Dit is dag 26 van mijn cyclus. Aanstaande maandag moet ik ongesteld worden. Zou het een innesteling kunnen zijn...? Volgens de calculator zou ik die rond 11 januari moeten hebben gehad. En ik lees hier vaak dat als vrouwen het al voelen, het vaak wel een hele dag is. Al met al duurde het bij mij een kwartier denk ik. Gek he? Ook gek is dat ik sinds afgelopen maandag afscheiding heb, wat eruit ziet als vruchtbaar slijm. Zou ik ook nu nog een eisprong kunnen hebben...? Ik heb een behoorlijk regelmatige cyclus. Ik snap echt niks meer van mijn lijf, ik heb elke maand wel weer een nieuw symptoom lijkt wel :x Oh ja, verder heb ik geen klachten die op een zwangerschap zouden kunnen duiden. Geen pijn in mijn borsten/tepels, niet misselijk, niet moe, geen afkeer van eten of extra trek in iets. Niks, nada, noppes Herkent iemand dit...? Liefs, Lonit
Ik heb wel hevige buikkrampen zoals jij die beschrijft bij mijn vorige zwangerschap, helaas is die niet goed afgelopen.. Maar het kan natuurlijk ook heel anders zijn. Heb je al getest?
Nee, ik heb nog niet getest, vooral omdat ik nog een paar dagen moet voordat ik ongesteld moet worden. Ik had mezelf ook voorgenomen deze maand om niet te testen vóór mijn NOD. Met dit soort rare klachten wordt dat wel heel lastig, haha. Ben ook een beetje bang voor een teleurstelling eerlijk gezegd. Ik heb al vaker klachten gehad waarvan ik me niet kon herinneren die eerder te hebben gehad en waardoor ik ging denken: "zou het?" Maar toch elke keer weer ongesteld geworden. Die rare buikpijn van vanmorgen is wel heel raar hoor, ik weet zeker dat ik dat écht nooit eerder heb gehad. Heb nu geen buikpijn meer. Het voelt alleen een beetje zeurderig. Liefs, Lonit