er is een liedje waarin eerst de tekst word voorgezegd en dan zingt iedereen het na. echt zo'n lied voor ouderen volgens mij.
het hondje van de slager het hondje van de slager die heeft vies gedaan die heeft vies gedaan hij is gaan zwemmen hij is gaan zwemmen zonder zwembroekie aan zonder zwembroekie aan en van je helahelahelaholala............ hee helahelahelaholala..............hee helahelahelaholala.............hee helahelahelaho.
Tante uit marokko? Sorry maar ik moet stiekum wel een beetje lachen om de antwoorden hier. Mag ik vragen waarom je daarnaar op zoek bent?
nee is voor mn moeder ze was ergens heen geweest voor zon trip met oudere mensen en dat vond ze zo'n mooi liedje....
een hond ging naar de slager en nam een biefstuk mee... de man die dat gezien had die sloeg de hond in 2 er waren vele hondjes die groeven hem een graf.. met daarop een bordje .. waarop geschreven was: een hond ging naar de slager en nam een biefstuk mee... de man die dat gezien had die sloeg de hond in 2 er waren vele hondjes die groeven hem een graf.. met daarop een bordje .. waarop geschreven was: enzzzzzzz
Bij ons in *woonplaats*2x Daar staat een stiehier2x Die geeft geen mellek2x Maar heineken bier En van je heeeeeeeeeeeeelaheeeeeeeeelaheeeeeeeeeeeelahooooooooooooooolala hoi! 300x (ik weet het, stieren geven geen melk)
Volgens mij is Eef niet op zoek naar voorbeelden, maar naar een bepaald nummer. Was het in het Nederlands?
Ik ken het nummer, heb het op radio nl gehoord, bij mijn moeder in de auto, shit weet niet meer hoe die ging.
is wel een nieuw nummer maar worden allemaal oude stukjes gesproken en dan gezongen achter elkaar zoals ach vader lief toe drink niet meer enz.
http://www.uitburo.nl/dsp_productie.cfm ... F6C13FB23D ff googlen en toen kwam ik hier opuit n.a.v. de omschrijving van loesje. lijkt me dat dit is wat eefje bedoelt