sport en voedingscoaching

Discussie in 'De lounge' gestart door nikkie83, 24 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    heeft iemand hier ervaring mee ?

Ik heb meegedaan aan een actie waarmee je een programma van 9 weken kon winnen met een personal trainer , voedingscoach en leefstijlcoaching.

En ik heb gewonnen maar ben zoooo benieuwd hoe dit gaan moet nog tot 10-8 wachten ...

zal heus wel heftig worden maar ik ben wel blij heb n schop onder mn kont ndig om door te zetten en mijn vriend helpt me wel maar hij heeft juist t doel om meer spiermassa te krijgen dus de andere kant op terwijl ik wil afvallen en t kwijt wil blijven :)

2. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Ik heb er geen ervaring mee.
    Wel met veel sporten volgens een strak schema. Het is zwaar! Het is een combi van trainen en eten... en idd motivatie.

Bij mij schort het nog welleens aan motivatie. Je zult je verbazen hoeveel krachttraining je gaat doen :p

3. Username

Username Niet meer actief

Ik train met een personal trainer. Het is erg zwaar, maar ik vind het ook erg leuk om te doen. En dat terwijl ik sporten nooit leuk vond. Het uur is voorbij voor ik het in de gaten heb en hij zorgt er voor dat ik een paar stappen harder loop dan dat ik normaal zou doen.
    Voedingscoach heb ik geen ervaring mee. Ik denk dat je vooral veel discipline en motivatie moet hebben om het (na die 9 weken) vol te houden.

4. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Via vakantie veilingen?
    Ben benieuwd hihi

Deel Deze Pagina