Pas op voor smsjes van joker quiz

Discussie in 'De lounge' gestart door jonibra, 22 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jonibra

jonibra Niet meer actief

Weet niet of er hier toevallig ook meiden zijn die ze weleens krijgen maar dacht plaats toch even een berichtje.
    Mijn tel rekening was de laatste maanden aardig hoor (dacht dat ik n beetje teveel belde) en ging net eens kijken hoe dat nou kwam, staat op de online rek bij vodafone content 33 euro en kijk voor meer info ........
    Net gekeken en krijg iedere maandag dus een stom smsje met iets als: dit is een grtis bericht van joker quiz ....
    Die dingen blijken dus tussen de 5 en 10 euro per stuk te kosten:x

Dus als je ze krijgt snel stop sturen ook al staat er dat het gratis is

Liefs megatrotsemama xxxx

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    huh... mag dat zomaar? heb je je daarvoor aangemeld? anders je provider bellen...

3. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hun kunnen jou alleen sturen, als je zelf ooit eerst iets heb gestuurd.

4. jonibra

jonibra Niet meer actief

Ik ga maandag even bellen.
    Heb ze echt nooit wat gestuurd en staat in het berichtje dat ze sturen dat het gratis is dus neem aan dat er wel wat aan te doen is;)
    Begon eerst aan mezelf te twijfelen van dat kan toch niet zomaar maar na wat googlen ben ik erachter dat ik "gelukkig" niet de enige ben.

5. Darlagirl

Darlagirl Niet meer actief

Maar heb je je nooit ergens voor aangemeld dan ?

6. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ze hebben zelfs een website. Staat dat je zelfs moet bevestigen om lid te worden.

even nog wat info:

. Na aanmelding en betaling van de wekelijkse abonnementskosten heeft u tot wederopzegging onbeperkt toegang tot de quiz. De kosten bedragen € 10,00 per week en worden wekelijks via de telefoonrekening van uw provider in rekening gebracht.
    3. Het vermelde tarief is inclusief de van toepassing zijnde BTW. Het tarief is exclusief de kosten voor gebruik van mobiel internet. Alle betalingen voldoen aan de Gedragscode voor betaalde mobile cq. internetdiensten.
    4. Indien u zich wenst af te melden voor deze dienst dan dient u naar http://www.mijnmobielebetalingen.mobi te gaan.

Deel Deze Pagina