Zoals de titel al zegt, hoe ziet jullie hal eruit? We willen onze hal aanpakken en kunnen wel wat ideeën gebruiken! Wie wil ons helpen?
Streep behang ( heel fijn/ beige en wit) en heb nu het idee om allemaal fotolijsten op de muur ( a4 formaat of kleiner) opnte hangen met ( denk) zwart witte familie foto's. We hebben een kleine hal, dus veel meer kan ik er niet mee. Wellicht nog een klein halbankje. Waar dacht jij aan of nog helemaal geen ideeen?
Ik heb een landelijke stijl in de hal met wit, groen en bruine hout kleuren. Omdat de hal erg smal en lang is, ben ik de hoogte in gegaan met fotolijsten. De meeste inspiratie heb ik trouwens op pinterest opgedaan.
Dankjulliewel ik weet het nog niet goed. Het is maar een klein halletje. En er zit een wc in, de trap en een trapkast.. Maar hij is nu geel en dat vind ik echt vreselijk lelijk
Onze hal is zo klein, je kan er net je reet in keren Hij is aquablauw met antraciet tegellaminaat. Verder hangt er in de hoek een kapstok en in de hoek onder de kapstok een gedeelte voor schoenen. Onze hal is ongeveer 1 bij 1.20 dus stelt echt helemaal niks voor....
Ik ben wel erg benieuwd wat voor opbergmogelijkheden jij voor schoenen hebt, ik heb op onze kledingkamer namelijk gewoon doodleuk schroeven in de muur gedraaid en de schoenen daaraan opgehangen maar zoek nog iets voor in de al. OT: Wit, kapstok met 2 jassen, laminaat, oud papierbak, voordeur, deur naar de huiskamer en de meterkast. Thats it.
Niet zo bijzonder haha. Onze kattenbak staat er, kapstok, en een grote spiegel aan de muur. Er liggen grote zwarte tegels en de muren zijn wit. De wc zit er en de trap naar boven. Wil er nog wel wat mee doen maar heb er geen puf voor
Ongeveer 5 meter lang. Eiken laminaat. Witte muren. Een grote vierkante spiegel, een kapstok. Een kalender. Een foto van mn oude honden. Een bordje over de honden in huis. Een tekst bordje. En 9 bokkenkopjes.
Onze hal hebben we iets groter gemaakt en zijn nu nog bezig met de trap en de deuren vervangen. De kast links hebben we zelf gemaakt. Daarachter zit de kapstok. In de manden zitten alle schoenen, tassen enz.
Wij hebben een smalle gang waar je elkaar niet eens kunt passeren. Gloednieuwe donkere laminaat, een kapstok, trap naar boven, hekje zodat de hond er niet langs kan, een sleutelkastje en een spiegel