Goedemorgen meiden! Van de week had ik hier een goeie griep te pakken! Roken smaakte voor geen meter dus ben ik 2 dagen geleden gestopt...... Natuurlijk ben ik super trots op mezelf..... maar pfffffffffffffffffffffffffffff de 2de dag is niks hoor! Dag 1 ging makkelijk.... maar dag 2...... ik heb vanacht geen oog dicht gedaan. Ik rookte al niet zoveel hoor..... 5 per dag..... maar toch... die 5 mis je toch wel.... Iemand ervaring met het stoppen met roken? Hoelang duurt het voordat je over die ontwenningsverschijnselen heen bent?? Ben weleens eerder gestopt.... maar dat is al weer even geleden....
Ik ga mijn best doen http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/389617-stoppen-roken-club.html lukt het hiermee?
De eerste twee weken zijn het zwaarst, daar moet je echt even doorheen! Ondertussen ben ik al bijna 3 jaar rookvrij. Heerlijk!
binnen drie dagen is de nicotine uit je lijf, daarna is het nog dat je dus mentaal moet afkicken! ik vond zelf alle 1e keren moielijk zeg maar, dus de eerste keer smorgens, de eerste keer in de pauze op t werk etc etc Zodra je dat gehad hebt is de ergste drang echt weg! En wees trots op jezelf dat je al een paar dagen niet gerookt hebt, zo zie je maar dat je ook prima functioneert zonder en dat het dus onzin is als je weer een peukie opsteekt! Ssucces!!!!!!
Ik had alleen de eerste week moeite. Vooral op mijn werk, thuis niet. Heb nog 2x een sigaret gerookt op mijn werk aan het einde van de werkdag (nadat ik de hele dag moeite moest doen om niet te roken). Die laatste van die 2 was zoooo ontzettend vies dat ik er daarna klaar mee was. Het is nu 2,5 maand geleden en ik heb echt totaal geen moeite meer. Zelfs niet op een verjaardag/feestje of met een borrel erbij. Heb al meerdere keren een poging tot stoppen gedaan maar nooit ging het zo makkelijk. En ik kan je vertellen, ik rookte 28 sigaretten op een dag, en op een feestje/verjaardag nog wel veel meer. Niemand had ooit verwacht dat het mij zou lukken.