Haj Haj, Ik ben bezig met afvallen, maar wil nu naast opletten met eten ook gaan sporten. Nu vroeg een vriendin aan mij of ik met haar wilde gaan zumba-en. Maar is dit wel iets voor iemand die echt een 0,0 conditie heeft? Ik ben 100 kilo dus afvallen is zeker nodig.
Zumba is prachtig. Ik doe het nu bijna een jaar. En ben van 0,0 conditie naar meer conditie gegaan. De kinderen op de fiets naar school brengen kan ik nu doen zonder gelijk buiten de adem te komen. Ik ben er alleen jammer genoeg niet van afgevallen. Maar ik vind het wel superleuk om te doen. Ik zeg dus DOEN!
ik vind zumba best pittig hoor maar ja je kan natuurlijk gewoon een proef les nemen, vind je het leuk dan doe je het vind je het niet leuk heb je het geprobeerd ik zelf ben begonnen met hardlopen (net als half nederland geloof ik) en vind het super! heb ook 0,0 conditie maar het hele run met evy sleept mij er elke keer weer doorheen ik ben nu 60kg afgevallen en begin nu net hier mee hoor daarvoor kon ik dat echt niet. gewoon proberen is dus mijn mening succes!
Ik dacht ook een conditie van 0,0 te hebben... Maar afgelopen donderdag hebben ik en een vriendin bkick gedaan (rennen, boksen, schoppen, slaan, touwtje springen push ups etc) het was zwaar maar viel niet tegen! (al moet ik zeggen dat ik soms wat aanpassingen heb gedaan vanwege nekklachten) Daar vind ik zumba "niks " bij.. Dus ik zou zeggen probeer het gewoon eens een x.. Misschien sta je versteld van je eigen kunnen
ik heb al jaren geen sport gedaan en ben begin mei begonnen met zumba. Super leuk! Maar wel pittig. Ook fitnes ik 1.5 maar vind dat toch veel minder zwaar en vermoeiend dan zumba.
Zumba is leuk!! Na lange tijd niets gedaan te hebben begon ik in januari met Zumba. Je voelt je zo goed na een uurtje! Als je een leuke klas treft wordt het alleen maar leuker. Ik had een leuke 'docente', klas, etc en ging 2x per week met veel plezier. Mijn 'docente' besteedde ook veel aandacht aan de armen enzo en ik merkte na een paar weken echt dat mijn bovenarmen strakker werden. Tis vooral de eerste lessen best pittig maar daarna leuk en uitdagend!
Ik ben ook met zumba begonnen na zeker 10 jaar totaal niks aan sport te hebben gedaan, en ik vond het geweldig! Ja ok, je word er best moe van, maar ik had totaal niet het idee dat ik gesport had omdat het zo leuk was haha! Ik zou je niet kunnen zeggen of ik ben afgevallen, maar heb wel meer conditie gekregen waardoor ik meer dingen kon oppakken qua sport. Je kan altijd een proefles doen, dan zit je er niet gelijk aan vast.