Wie weet hoe dit heet?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sophietje, 9 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Kinine wat in ananas en bitter lemon zit, kan vroegtijdige weeen veroorzaken.
    Een nadeel van kinine is ook dat het 9 van de 10 keer ALS het al werkt een heftige weeenstorm opwekt.
    Of je daarop zit te wachten???????

Wat ook effect kan hebben is het harden van je tepels.
    Gewoon je tepels tussen duime n wijsvinger rollen tot ze hard zijn.
    Direct BV geven na de bevalling helpt ook om de placenta makkelijker los te krijgen.

Maar alle keuken middeltjes op weeen op te wekken.....
    Ik vraag me af of de weeen niet op precies hetzelfde moment op gang zouden komen als je niets gebruikt.

Het kindje dient zich toch echt pas aan op het moment dat het zelf klaar genoeg is.
    Daar kan geen middeltje tegenop. Zelf weeenopwekkers van het ziekenhuis werken soms niet.

2. Niet meer actief

Nemo heeft gelijk, al deze middeltjes hebben ook effect op de baby, ik heb pas geleden mijn zoontje verloren, hierdoor heeft de gyn me voor de volgende zwangerschap alvast gewezen op andere doodsoorzaken op het eind van je zwangerschap, een daarvan is ook het gebruik van dit soort "wondermiddeltjes" je kindje kan er idd van in het vruchtwater poepen, als dan de bevalling niet tijdig begint zou het kunnen sterven omdat het te lang in het volgepoepte vruchtwater zit...laatst heeft geloof ik ook iemant hier een topic over geopend...dus meiden..laat je kindje gewoon lekker komen als het er klaar voor is..alles voor een mooi wonder levend en wel in je armen toch!

liefs Peet

3. jada

jada Actief lid

30 jan 2006
    131
    0
    0
    hilversum
    Ik heb ook gehoord van iemand die was bevallen van haar 1e kindje die ook in het vruchtwater had gepoept en na 1 1.2 week OVERLEED. Ik weet niet of ze wonderolie had gebruikt maar het ging mij erom dat het kindje in het vruchtwater had gepoept en als ik lees dat dat ook kan komen door het gebruik van wonderolie,zou ik het nooit gebruiken.

4. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Ik zou helemaal niets gebruiken om iets wat vanzelf op gang komt op te wekken.

Dat komt mij heeeeel onnatuurlijk over, de natuur zorgt er zelf wel voor hoor.

Deel Deze Pagina