Ik zag pas bij de Expo bakken vol met van die gekleurde geurkaarsjes of zeepjes. Volgens mij een nieuwe trend. Maar het heeft een naam en ik kan er niet op komen!! Wie weet het? Wil het namelijk voor mn verjaardag vragen. Alvast bedankt!
Ik weet niet of het hetzelfde is, maar wij hebben thuis van die kleine gekleurde 'snoepjes' die gaan op zo'n soort potpourri schaalte en dan worden ze vloeibaar... Is van scentchips... Bedoel je zoiets?
Hier in de winkel moesten die trouwens uit de winkel omdat het teveel op snoepjes leken... Balen want het is zoooo lekker.
Jaa dat bedoel ik!! Thnx! Ik kon er niet op komen, irritant is dat! Lijkt me echt heerlijk. Balen dat ze uit de winkel moesten zeg!
De melt waxes van pure soap ruiken lekkerder, en langer. Die chips zijn zo snel neutraal. Maar die groene thee geur vind ik wel heel erg lekker.
Ik gebruik die al ruim 1,5 jaar en nog steeds zaaaalig, gooi je gewoon in brander en wordt vloeibaar.
Bij ons was het bij de bomont ( voorheen Bouwman) maar ik weet eigenlijk niet of dat alleen een Zeeuwse modeketen is...?
Oooh die zijn heerlijk. In arnhem zit zo' n winkeltje waar ik ze altijd haal. Er zit ook een boekje bij dat als je verschillende blokjes samen erin doet krijg je allerlei heerlijke geurcombi' s. Vooral de kerst combi' s vind ik altijd heerlijk, helemaal met dat slechte weer.
Haha, ik heb er gelijk een aantal besteld bij waxmelts.nl. Ondanks de afzuigkap ruik ik het een paar uur later nog altijd als ik gekookt heb, misschien gaat dit dat ook gelijk een beetje tegen.