Luiertaartfabriek.nl?

Discussie in 'De lounge' gestart door ratatosk, 16 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ratatosk

    ratatosk VIP lid

    16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Heeft iemand daar weleens wat besteld?
    Ik heb er vorige maand leuke slofjes besteld en met de brievenpost laten verzenden.
    Er staat op hun site specifiek vermeld dat brievenbuspost niet verzekerd en niet traceerbaar is dus dat dat voor eigen risico is.

    Ach ja dacht ik, er is nog nooit iets van mij kwijt geraakt in de post.
    En warempel komt dit pakketje dus niet aan!
    Ligt het aan mij dat ik dat wel heel toevallig vind? Of zou het gewoon niet opgestuurd zijn?
     
  2. Momfulness

    Momfulness Niet meer actief

    Ik heb er nooit besteld maar vind het inderdaad wel toevallig. Ook al staat het op de site, ik zou er in ieder geval toch achteraan gaan.
     
  3. Heart

    Heart Fanatiek lid

    28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Nooit bij besteld, maar ik zou gewoon eens bellen?

    Genoeg gegevens te vinden dacht ik zo..

    Staan wel wat typfouten op de website waar mijn oog meteen op viel, maar dat wil niks zeggen over de eerlijkheid van de eigenaresse natuurlijk :)
     
  4. Skye

    Skye Niet meer actief

    Tja, blijft toch lastig. Aan de ene kant kan je denken : op de site staat het nog vermeld en dat zou dan lekker makkelijk zijn voor diegene om het pakketje gewoon niet op te sturen en niemand die daar tegen op kan. Maar aan de andere kant kan het natuurlijk ook gewoon gebeuren dat het fout gaat en is dit misschien eerder gebeurd en geven ze het daarom als waarschuwing op de site al aan. Dan kan je zelf nog beslissen of je toch de gok wilt wagen!

    Maarja, neemt niet weg dat het dus wel heel erg balen is dat de slofjes niet aangekomen zijn. Hoop niet dat ze erg duur waren! Ik zal er wel even achteraan gaan in ieder geval. Niet geschoten is altijd mis!
     
  5. ratatosk

    ratatosk VIP lid

    16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Het is inderdaad mijn verlies en dat accepteer ik ook maar gewoon, maar ik zal er nooit meer iets bestellen.
    Ik heb al meerdere emails gestuurd en elke keer netjes antwoord gekregen. Maar ze zeggen dat het pakje wel verstuurd is, tja.. bewijs maar dat het niet zo is :).
     
  6. nonnie26

    nonnie26 Niet meer actief

    hier iemand die er wel besteld heeft 2x zelfs het lievelingstutdoekje van mijn meisje komt daar vandaan, mijn zusje had hem gegeven als kraamkado en daar besteld was gee probleem vervolgens heb ik er zelf 2 extra bijbesteld en had het netjes binnen 2 dagen thuis, dus vanaf deze kant niets anders dan lof!!!! succes!!
     
  7. Zomerbloem

    Zomerbloem Niet meer actief

    Is de buurvrouw van mijn ouders!
    Ik heb er zelf ook geregeld besteld en altijd binnen 2 dagen in huis. Je kunt er vanuit gaan dat echt zoek is geraakt bij de post zelf. Even achteraan bellen is altijd goed, dan weet zij ook dat het pakketje is weggeraakt.

    Ik ben zelf 2 keer een pakket kwijtgeraakt van H&M, het gebeurt ook bij grote bedrijven met traceercode, niet alleen bij kleine.
     
  8. Chingy

    Chingy Actief lid

    28 apr 2009
    356
    0
    0
    Brabant
    Wij hebben zelf een webwinkel en wij versturen al een hele tijd niks meer met tnt. Je wil niet weten hoeveel paketten en brievenbusstukken kwijt raken daar!
     
  9. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Dat arme bedrijf wordt hier meteen neergezet als onbetrouwbaar ;)
    Ik denk ook dat het gewoon pech is hoor! Kan gebeuren.

    Maarre....als het de buurvrouw van je ouders is...wijs haar dan sowieso op die typefouten ;)
     
  10. ratatosk

    ratatosk VIP lid

    16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Het is niet mijn bedoeling om dat bedrijf als onbetrouwbaar neer te zetten, maar ik was wel even benieuwd of er meer mensen zijn die deze ervaring met dit bedrijf hebben. Wie weet is het een oplichter, weet ik veel.
    Gelukkig is dat niet zo en zijn er ook mensen die er wel succesvol iets hebben kunnen bestellen. Ik bestel alleen niets meer ;).
     

Deel Deze Pagina