Licht streepje zwangerschapstest

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by JBM85, Jun 13, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JBM85

JBM85 Bekend lid

Mar 18, 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vanmorgen weer getest. Ondanks dat ik bloed verlies, al 7 dagen. En de laaste 2 dagen wel ongesteld leek te worden echt. Want Vanaf donderdag verlies ik donder bloed maar weinig.
    Zondag had ik al getest maar zag pas na een half uur ofzo een licht streepje. Was in principe ook wel vroeg met testen. Zou eigenlijk morgen pas kunnen testen. Maar ik was er eigenlijk al vanuit gegaan dat ik niet zwanger was/ben vanwege het bloedverlies wat toch toenam maandag. Maar ik voel me nog zo moe en weeeig, niet misselijk echt ofzo maar trek heb ik niet. Dus denk toch ff testen (kruidvat 2v5) en toen keek ik na 10 minuten en zag ik wel weer een streepje al iets donkerder dan zondag. Wat moet ik nou. In principe mag je na 5 minuten aflezen, maar na 10 minuten aflezen is het toch niet gelijk een indroogsptreepje? SAM_0038.jpg

2. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

May 13, 2012
    585
    2
    0
    Ik zeg altijd: na 5 minuten meteen weggooien, je gaat anders alleen maar twijfelen en dat kan je onnodig teleurstellen!

Als dit streepje binnen 5 minuten zichtbaar was, vind ik m zeker positief. Nog wel pril, maar dan zou ie om de paar dagen donkerder moeten gaan worden. En sneller komen. Bloedingen komen voor tijdens een zwangerschap, maar omdat dit nog zo pril is kan het ook nog steeds mis gaan. Dat hoop ik uiteraard niet voor je, ik zou om de 2 dagen testen, en wanneer ie donkerder en duidelijker wordt langs de huisarts gaan voor extra bevestiging. Succes!

3. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

Nov 26, 2008
    1,871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    mijn nichtje werd ook ongesteld heeft ze test gedaan na kwartier stond er pas een streep maar ze was echt wel zwanger dus beb benieuwd of het bij jou ook zo is succes

4. JBM85

JBM85 Bekend lid

Mar 18, 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks dames, ik wil vrijdag dan weer gaan testen en dan kijk ik echt na 5 minuten. Was nu ff met zoontje bezig dus vandaar dat ik 5 minuten later (telaat) was. Was ook niet met mijn eerste plasje zegmaar. Ik hoop het zo dat het raak is! Wat kan je hier onzeker van worden zeg. En wachten is net als vele denk niet mijn sterkste kant!

5. december

december Fanatiek lid

Apr 9, 2011
    2,724
    0
    0
    Ik hoop dat het raak is meid.

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ik vind dit geen indroger!!
    Ik zou de dokter even vellen i.v.m bloedverlies.

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Het zou dus kunnen zijn dat dit streepje er na 5 minuten ook al stond?
    Ik zou idd morgen/overmorgen nog een keer testen want ik vind het streepje wel goed te zien.
    En dan wel op tijd aflezen idd.
    Hoop dat het raak is.

8. JBM85

JBM85 Bekend lid

Mar 18, 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja het kan indd zijn dat hij er met 5 minuten ook al stond. Ik zal de test vrijdag ff moeten afwachten. Morgen ff kopen want heb niks meer in huis. Voorlopig heb ik nog last van bloedverlies, snap er niks van! En anders zit er gewoon HCG in me urine nog en is het alsnog mis gegaan deze dagen...

9. JBM85

JBM85 Bekend lid

Mar 18, 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even ter info vandaag toch even getest om te kijken ondanks dat dit al dag 9 is dat ik bloed, mijn test is met 5 minuten spierwit gebleven. Helaas!
    Had het wel verwacht want ik verlies zoveel bloed dit heb ik nog nog nooit gehad en al 9 dagen lang ben nooit langer dan 5 dagen ongesteld. Dus ik denk een vroege miskraam.

10. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Dan denk ik inderdaad dat het mis is gegaan,helaas!
    Sterkte meid!

11. JBM85

JBM85 Bekend lid

Mar 18, 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks, en nu na een half uur heb ik nog even gekeken puur om te weten of ze een indroogstreepje hebben en hij is nog steeds spierwit.

12. MamavanK

MamavanK Bekend lid

Aug 25, 2010
    526
    81
    28
    Balen zeg... Hopen op snel een positieve test met een plakkend baby'tje!!

Liefs en sterkte!

Share This Page