Vond vandaag bij de Kruidvat in Nijmegen een leuk boxkleed, grijs-wit met een ruitje en de andere zijde helemaal grijs. Erg leuk en maar 12 euro! Is wel rechthoekig, maar in mijn vierkante box doe ik 'm gewoon aan de zijkanten wat omhoog als 'stootwand'. Leek me handig zo'n goedkope, als er een lelijke vlek op komt dan is het niet zo erg, dan wanneer je er één van 50 euro hebt Een aanrader dus!
ik heb er vorig jaar 1 gekocht, blauw en blauwstreepkant, maar heb hem 4x moeten wassen voor hij niet meer pluisde! (badstof)
Ik had er eentje meegenomen maar mijn vriend vond hem te degelijk terwijl ik dat juist grappig vond... Vond 'm niet te dun en ik hoorde dat het voor een baby niet goed is om op te dikke dingen te liggen dat nodigt dan niet genoeg uit om zelf te bewegen. Vriendin van mij werkt bij een kdv en had dit weer uit de nieuwste cursus..
Hij is wel dun ja, maar in begin leg ik er een ander boxkleed onder, later n.à.v. Tip hierboven niks eronder zodat ie lekker actief kan bewegen Hij is degelijk inderdaad, maar hou zelf wel van basisscholen en dan leuke gekleurde accessoires erbij, ander vind ik het zo schreeuwerig.
hoi zonn, Hadden ze ze ook in andere kleuren? Wil namelijk een roze maar ook niet zo dure. Zeker omdat we in de toekomst er een 2de box bij willen..
ik heb er laatst ook een gekocht. als reserve maar uit de verpakking vond ik heb zo dun.dat hij nu gebruikt word als kleed in de bench van de honden.
Haai mama van 3 haha Nee hier hadden ze alleen de wit grijs geruite, maar weet niet hoe het bij andere filialen is. Je kunt ook roze accessoires erbij doen, dat ga ik ook doen afhankelijk van het geslacht. Bijvoorbeeld roze speelgoedboxzak erbij etc. Twee boxen, maar goed dat je naar een groter huis verhuisd bent Slim pandora, dit soort koopjes zijn ook handig voor de 'tweede set' bij opa en oma.
hier hadden ze 'm wel in een andere kleur ( dacht d. blauw ) maar nu liggen er alleen nog maar grijze ik vond het idd ook een leuk koopje als 2e set de oppasoma moet natuurlijk ook wel een boxkleed hebben, en aangezien zij 'm niet dagelijks gebruikt, hoeft dit dan geen kleed van 50 euro of meer te zijn
Bij de Wibra met babyweken hebben dezelfde kleden. Ook in meisjes kleuren zoals roze en paars geloof ik
Ik heb hem ook gekocht! vond het ook niet duur en wilde een leuk kleed voor van de zomer op het gras, en wil niet mijn dure boxkleden buiten leggen, dus ik vond dit een ideale oplossing ik vind hem er goed uitzien en ik vind hem niet echt dun.