Weet iemand waar ik een echte jongenspop kan kopen dus niet een met blauwe kleren aan maar 1 die een echt plassertje heeft.
Bedankt voor je reactie maar de babyborn pop hebben we al in meisjes uitvoering en dan vind ik het zo dubbel.
Ik heb ook een jongenspop. Bij de blokker gehaald, maar ja toen was ik klein. Zeker 18 jaar geleden. Heb je nu niks meer aan.
whahhahaha ik las het een beetje gek keek over de woorden heen en kreeg ineens heel rare gedachten over je laatste zin
Bedankt voor de reacties in speelgoedwinkels verkoppen ze die niet echt raar. Ja die heb ik ook gehad. Vroegere toen ik jong was kon je veel meer poppen kopen haha Vinden jullie trouwes ook dat er zo weinig poppen te koop zijn bij intertoys alleen maar die lelijke baby born en annabel enzo
En dan voor al alleen maar ook de spulletjes voor der bij die zijnook alleen maar merk merk. dus duur duur
Anders even googlen op Babies and Butterflies, die hebben hele leuke jongens lappenpoppen. Babies and Butterflies 2 | PrinsHeerlijk
Zo een pop is wel grappig maar word hier niet gebruikt en is volgends mij ook niet echt een jongetje...
Volgens mij is Baby Born de enige die een jongensvariant heeft met een piemeltje. Verder heb je volgens mij niet veel keus, het is of Baby Born of Baby Annabel.