Ruggenprik

Discussie in 'De lounge' gestart door HOG, 17 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HOG

HOG Niet meer actief

Hoi dames,

Ik heb twee weken geleden een ruggenprik gehad en heb sindsdien last van tintelende benen (met name rechts) en af en toe ook andere plekken in mijn lichaam. Nu heb ik terug geweest naar het ziekenhuis en heb binnenkort een zenuwonderzoek.

Het werkt inderdaad op mn zenuwen! Ben zo onrustig. Heeft iemand hier ooit ervaringen mee gehad?

Groetjes.

2. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ik heb nadat ik een ruggenprik heb gehad tijdens mijn bevalling, 4 maanden een soort van slapend been gehad. Dit had allemaal met de ruggenprik te maken. Het is vanzelf over gegaan.

3. HOG

HOG Niet meer actief

Zo, dat stelt me wel wat gerust hoor! Ik weet dat het niet in een dag voorbij is, als ik maar de hoop heb dat het langzaam weggaat :)

4. MHMW

MHMW Niet meer actief

Mijn schoonzusje had het ook. Is ook vanzelf over gegaan. Komt wel goed. Wat zegt de arts dan ?

5. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Na mijn 2e lumbaalpunctie heb ik 2 weken van een tintelend been last gehad. Uiteindelijk ging dit vanzelf weg. Er is bij jou waarschijnlijk een zenuw geschampt, het heeft tijd nodig voordat dit heelt en je er geen last meer van hebt. Ik ken een meisje dat 2 maanden met een pijnlijk been heeft rondgelopen, maar ook bij haar is het inmiddels vanzelf weggegaan.

6. HOG

HOG Niet meer actief

De arts heeft nog geen uitspraken gedaan. Ze hebben wel testjes gedaan om te kijken of ik geen beroerte kreeg. Hij zei na de testen dat het geen spoed heeft en dat ze over twee weken verder kijken.

Maar als ik jullie berichtjes zo lees voel me toch wel wat opgeluchter :)

Deel Deze Pagina