Ik weet niet waar hij zit in cuijk maar ik heb via de eigenaar iets gekocht op mp, betaald en nog niets opgestuurd gekregen. Ze wordt regelmatig genoemd op oplichtingssites. Ik dacht anders rijd ik gewoon er naar toe maar als die winkel altijd dicht is, heeft dat ook weinig zin.
Ik woon er vlakbij, zal ik het voor je in de gaten houden? Er is maar 1 babywinkel volgens mij in Cuijk. Stuur me anders een pb met wat je wanneer besteld hebt dan wil ik wel gaan kijken voor je. Scheelt jou weer een rit
Het is niet dezelfde, ik kom er namelijk net achter dat ik diegene waar jij besteld heb ken en elke dag op lindsey's school spreek, is de moeder van een vriendinnetje van Lindsey. Maar dat is geen winkel, misschien een webwinkel? Stuur mij anders een pb dan kan ik het zometeen meteen voor je vragen.
Babyspeciaalzaak Merkie Hazeleger 114 5431 HN, Cuijk Dat zijn de gegevens die ik op internet kan vinden. Ik wacht nog op reaktie op de mail, ze zou me verzendbewijs mailen dus ik wacht nog ff af...
ja meiden ik kijk er nu recht tegenaan. Woon ertegenover. en idd Dicht. Maar die mevrouw zit ook hier op zwp volgens mij. De winkel is maar heeeel weinig open en volgens mij zoals wij het kunnen zien vanuit hier komt er zowat nooit iemand.
Hopelijk is het een misverstand. Maar als ik het dus goed begrijp heeft Cuijk een babyspeciaalzaak bij de Lidl en er is een vrouw die een webwinkel heeft. Maar ze hebben niks met elkaar te maken?
jawel. is dezelfde mevrouw. toen de winkel net open was ben ik er 1x geweest en toen vertelde ze dat. had haar eerst op hyves maar nu niet meer sinds een tijdje.
Ehm, ik lees een heleboel negatieve verhalen over haar. Ik denk dat je kan fluiten naar je geld en spullen.
tjeetje.....en die winkel zit zowat bij mij in de tuin....de straat oversteken en ik ben er. kijk er zo tegenaan.....