Net zoals eerder al werd geschreven, je moet de facturen gewoon online in kunnen zien. Wij hebben zelf ook KPN (geen mobiel), vaste lijn, telefoon en internet en wij kunnen onze factuur ook gewoon inzien. Afkopen kan vaak wel, maar reken er op dat als het abonnement nog lang loopt je een flink bedrag moet afkopen. Dit zullen waarschijnlijk je resterende maandbedragen zijn, ik heb zoiets een keer gezien bij een TV programma. En als het aan het telefoonnummer ligt, kan je ook altijd een ander mobiel telefoonnummer aanvragen bij KPN.
Ik had ook spookrekeningen , bleek dat ze 2 abbos voor mij hadden afgesloten, heb achteraf mijn geld terug gekregen was 300 euro
ik kom van telfort ook niet af. Had rekeningen van 300 euro per maand! omdat ik altijd een ander netwerk moest pakken omdat dat van hun niet ging! Nu ligt die al 3 maanden in een doos, en nog heb ik rekeningen van 150 euro.. bellen helpt niet. Wordt eerder onbeschoft behandeld iedere keer. Ik betaal gewoon want als ik er vanaf wil (zijn 2 nr) kost het 1500 euro + de gsms! die zijn goed gek daar ja.