Vreselijke groeipijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MamavanEL, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Gisteren en vandaag heb ik echt onwijze pijn in mijn lage rug en buik, vooral bovenbuik en soms pijn in de liezen.

Ik lig nu op de bank en heb net een paracetamol ingenomen.

Zijn er meer die soms niet op of neer kunnen van de groeipijn of zou het iets anders zijn?

Voel mijn kleine regelmatig en heb geen bloedverlies, wel verlies van urine.

Wat doen jullie als jullie veel pijn hebben?

2. SteffieLove

15 jan 2012
    98
    0
    0
    noord holland
    Even lekker onder de douche in bad of een lekkere warme kruik.. En al vertrouw je het echt niet kan je je vk bellen en dan kan die je advies geven gerust stellen of even langskomen bij je..

Liefs

3. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Als ik zere buik heb in een warm bad, moet zeggen dat al mn pijntjes wel mee vallen als ik nadenk over die weeen die straksgaan komen :') dat doet pas vreselijk zeer :p

4. suuuus

suuuus Actief lid

21 dec 2010
    244
    2
    18
    ik heb er ook regelmatig veel last van, lig soms echt wakker van de pijn. ik heb een hittepitzak gekocht bij de tuinen, deze kan je in de magnetron opwarmen, helpt bij mij goed

5. eva33

eva33 Actief lid

23 dec 2011
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net ook een paar dagen flink last gehad, vooral bij het lopen, bah!
    Lekker mijn rust genomen, dat helpt bij mij.
    Als het afzakt bij rust zijn het volgens mijn verloskundige echt banden die je voelt.

Sterkte ermee!
    Eva

6. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

De pijn is er nog steeds maar gisterenavond heb ik ook gewerkt en vanavond moet ik weer (zorg) misschien toch een combinatie van overbelasting en groeien.

Nu heb ik voornamelijk buikpijn maar dat kan ook door mijn darmen komen denk ik?? Mijn stoelgang is ook niet je van het.

@steffielove, ik denk niet dat mijn gyn hier langskomt :D
    @dippertje, daar heb je ook weer gelijk in maar daar ben ik nog niet dus ;)

Deel Deze Pagina