In januari heb ik met 9 weken een miskraam gehad. Missed abortion, dit is uiteindelijk een curettage geworden. Nu heb ik sinds afgelopen zaterdag al 3x een positieve zwangerschapstest gedaan! Daar ben ik natuurlijk superblij mee, maar ik kan het nog nauwelijks geloven en durf nog niet blij te zijn. Waar ik namelijk bang voor ben is dat er nog HCG in mijn lichaam zit van de vorige zwangerschap, waardoor de test positief aangeeft. Wie weet hoe lang je dat hormoon nog in je lichaam hebt? Het is nu inmiddels 4 maanden geleden; het lijkt mij op zich ook wel lang, maar zou het nog van de mk kunnen zijn? Ik hoop dat iemand het mij kan vertellen want ik weet nu echt niet wat ik ervan moet denken... Iedereen die noodgedwongen op dit (Miskraam)forum vertoeft trouwens veel sterkte want het is zeker niet niks, een miskraam!
Nou Mamasu, gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap! Het HCG blijft maximaal 8-9 weken in je lichaam volgens de bijsluiter van testen. Wat ik hier op het forum zie en zelf heb meegemaakt is dat het met een week of 2-3 zeker weg is. En 4 maanden is zoveel langer dan 8-9 weken, dat je ervan uit kunt gaan dat je opnieuw zwanger bent. Geniet ervan en nogmaals gefeliciteerd!
Na 4 maanden kun je er denk ik wel vanuit gaan dat het een nieuwe zwangerschap is. Ik had iets meer dan een week later al weer een negatieve test. Dus gefeliciteerd!
Na 4 maanden is het echt wel een nieuwe zwangerschap hoor! Gefeliciteerd en probeer er heerlijk van te genieten! liefs Sizzel
Op 4 mei heb ik een miskraam gehad en ik was ook benieuwd wanneer hcg weer uit je lichaam is, ook ivm opnieuw zwanger raken en testen. Dus ik gisteren een test gedaan en die gaf alweer gewoon negatief. Ik denk dat het per persoon mischien wel verschilt, maar jij bent eht gewoon weer lekker zwanger hoor!
Beste Mamasu, Gefeliciteerd hoor! Dit is echt van een nieuwe zwangerschap. Ik zat met hetzelfde "probleem" Ik heb eind februari een curettage gehad en eind april een positieve test. Ik was ook heel onzeker of het geen HCG was van de vorige keer. Ik heb toen naar de verloskundige gebeld en vorige week dinsdag zijn we geweest en er was een minuscuul vruchtje te zien. A.s. dinsdag krijg ik weer een echo om te kijken of het gegroeid is en wanneer ik ben uitgerekend. Mijn advies: Bellen naar de verloskundige en de situatie uitleggen en dan ga ik er van uit, dat je snel mag komen om te kijken of er echt wat zit. Veel succes!