Aangezien ik net jarig ben geweest vind ik het wel weer eens leuk om een nieuwe tas te kopen...maar wat? Heb al een cowboysbag, dus nu liever een ander model. Wie heeft leuke suggesties?
Geen idee of het je smaak is, maar kijk eens op saskiakorver.nl Verder vind ik de tassen van xworks ook erg leuk
Eén kopen in Oostenrijk 😄. Ik koop/krijg van mijn man elk jaar een nieuwe tas op vakantie. Het ene jaar duur, het andere jaar zo'n neppert. Maar omdat dit een 'traditie' is geworden heb ik veel mooie en leuke tassen en wissel ik regel atig af.
Had ik vroegah ook, maar lijken wel heel erg op de Cowboybags. Ik vind Liebeskind Berlin wel leuke tassen hebben: Liebeskind Berlin Handbags and Purses - Designer Bags Shop - wardow.com
De tassen van MYOMY. Erg leuk Nederlands merk. Ik heb de paperbag, van leer. Krijg er veel complimenten over. MYOMY Home
Jep! deze wilde ik ook zeggen. Heb ik ook en krijg er ook veel complimentjes over. Heb zelf deze: MY PAPER BAG Handbag - blond
wat is je budget? Ik heb pas een nieuwe Karl Lagerfeld tas en krijg er leuke reacties over! Michael Kors ook altijd geweldig! En ik ben al jaaaaaaren lang heel blij met mijn louis vuitton tas.. mijn duurste tas, maar ik heb hem al 5 jaar en hij is nog steeds super mooi..
Ik heb ooit bij een winkel in onze buurt deze tassen gevonden. Leeuwarden geloof ik. Maar er zijn meerdere winkels in het land die ze verkopen. Wel design en apart...maar mooi en van super goede kwaliteit. Krista van Dijk - Tassenontwerpster Ik zag net dat ze ook een webshop heeft nog makkelijker. https://webshop.kristas.nl/
helemaal met je eens, ik vind de tassen van liebeskind echt super, maar wel echt te duur voor wat ik voor een tas wil uitgeven.
Ik ben ook fan van MYOMY. Ik heb de My Classic Bag in antraciet met bloemen relief en ben er hééél blij mee! CLASSIC 24hrs Flower of life - off black
Michael Kors! Fantastisch mooi, maar wel prijzig. Maar dan heb je wel kwaliteit en waar voor je geld.
Ligt er een beetje aan wat je eraan uit wil geven. Ik heb nu een tas van Fab. En eigenlijk ben ik stom dat ik iedere keer relatief veel geld uit geef aan een tas want na een jaartje ben ik er wel op uitgekeken en wil ik weer wat anders.
Ik heb net Mchael Kors tas gekocht op de website met 50% korting, ze hebben een geweldige sale. Mooie tassen idd, super kwaliteit!
Ik heb een Xworks tas. Nog niet zo bekend maar super mooi leer en tig ontwerpen. Betaal je wel voor maar het is het wel waard