Een vriendin van mij gaat binnekort trouwen en is op zoek naar een wit korset/bustier voor onder haar trouwjurk.. maar ze kan nergens een strapless witte vinden. Heeft iemand enig idee? Of toevallig iemand iets in de winkel zien hangen.. Zelfs online kan ik weinig vinden.
bruidswinkel ? Als het goed is, dan wordt je hierover geadviseerd in de bruidswinkel. Je moet nl je lingerie onder je japon passen voor je je japon koopt. Dan kun je ook zien wat dit korset doet met je japon, of hij aftekend en of hij er niet ergens onderuit piept. Mijn advies is dus bruidslingerie passen samen met de japon in de bruidswinkel.
Volgens mij zijn van bijna al die bruidstorseletten de bandjes er gewoon af te halen, ik kreeg er ook gewoon losse bandjes bij... Ik was trouwens bij the wedding stylist geslaagd toen nog dressed by jill
had er 1 van di lorenzo Di Lorenzo Torselet lang model - Inspirerende trouwartikelen en bruidsaccessoires deze... lol 3 jaar geleden was hij nog een stukje duurder
Dressed by jill is inderdaad een goeie. In utrecht meen ik? Of nieuwegein? Met m'n nicht zijn we er speciaal voor naartoe gereden.
de bilt idd maar ze heeft geen winkel meer alleen een website... daar kwam ik laatst achter toen we voor schoenen wilden kijken voor de bruiloft van mijn nicht...
Ik heb mijn korset toen in de Triumph winkel gekocht, die had toendertijd allerlei korsetten. Heel mooi. Maar bij die winkels is dat natuurlijk per seizoen verschillend wat er hangt/ligt. Dus bij een lingerie speciaalzaak kan ze ook snuffelen of informeren. Die weten meestal ook welke merken korsetten hebben of hebben ze er hangen.
Ik heb de mijne ook uit de bruidswinkel, daar hadden ze er gigantisch veel in allerlei soorten en maten!
Volgens de jonge verkoopsters in de bruidswinkel moest ik ook een korset onder mijn jurk. Want dat hoort zo..... Super comfortabel was dat niet. Bij de laatste pas had ik een oudere dame en zei verteld me dat dit onzin is. Omdat mijn jurk al een strak lijfje van zichzelf heeft kon ik mooi een strapless BH eronder. Zat een stuk comfortabeler!! Misschien ook een idee?