Ik heb sinds vrijdag al lichte bloedingen, soms hele dag niet en dan volgende dag weer paar keer op een dag. Nou heb ik 1x beetje pijn in me buik gehad.(Stelde niet heel veel voor) en verder niet. Ik zit nu in mijn 6e week. Wie kan me wat vertellen? De dokter zij vrijdag nog als het een week aanhoud moet ik langskomen. Ben zo onzeker en bang voor een miskraam.
zou je niet je vk kunnen bellen ? heb 1x een boeding gehad en dat was met 17 weken.. zou gewoon je vk bellen
Heb een bloedig gehad en bij was het niets. Heb je al een verloskundige? Die kun je ook niet na vragen. Heel veel sterke
Bedankt voor jullie reactie, maar waren dat 1x eenmalige bloedingen? Ik heb het nu al 4 dagen lichtjes. Na ik zou 12 juli een kennismaking gesprek hebben. Maar ik wil gewoon nu weten wat er aan de hand is. Dus ik denk dat morgen gewoon de dokter bel. Ik had wel gelezen dat het ook tussen week 4 en 6 innestelling bloeding kan zijn. Maar dat duurt toch geen 4 dagen of wel?
Heb een bloedig gehad en bij was het niets. Heb je al een verloskundige? Die kun je ook niet na vragen. Heel veel sterke
op deze termijn is het heel lastig allemaal. Als het van helderrood naar bruin gaat in een paar dagen is het meestal een wondje aan je baarmoederwand, niks ergs dus. Helderrood kan een miskraam betekenen maar hoeft zeker niet altijd. En ook al krijg je een echo, dan kunnen ze wel een vruchtje/hartje zien misschien, maar na een paar dagen kan dat ook weer anders zijn. Meestal en dat is super moeilijk...is het een kwestie van afwachten.
Ja ik had net de dokter gebeld en moet 9 uur komen met wat urine dan kunnen ze misschien zien of er wat aan de hand is. Ben benieuwd.
Hij zal een testje doen denk ik om te kijken of je zwanger bent adv je urine. Maar daar heb je niet zoveel aan. Zelf heb ik nooit een druppel bloed verloren en ging het wel 5 keer mis. En laat ook. (16 weken, en derest zo rond de 13 weken) Je kan op dit termijn moeilijk zeggen wat het is. Heel veel vrouwen verliezen in het begin bloed. En dan is er niets aan de hand. Kan ook zo zijn dat t een miskraam is. Dat kan je aan een urine test niet zien......daarvoor heb je een echo voor nodig. Ik duim voor een goede zwangerschap! Ik bleef knal testen houden ondanks dat het hartstikke mis was.
Wat hier boven al geschreven wordt, lastig met dit termijn te zeggen kan beide kanten uit! Maar ik heb hier ook regelmatig een bloeding gehad! 1x met 6 weken, 1 met 8 weken, 1 met 9 weken en 1 met 12 weken! En afgelopen woensdag weer klein beetje bloed in de urine! Ik blijk gewoon een hele gevoelige baarmoeder te hebben! Want zwanger ben ik nog steeds als je echt heel veel zorgen maakt gewoon je vk bellen en vragen of je langs kan komen! Daar deed die van mij helemaal niet moeilijk over! Sterkte er mee meid
Hier 2x een goed verhaal . Bij mijn eerste zwangerschap had ik geen bloedverlies. Bij mijn tweede en bij deze zwangerschap wel bloedverlies. Met een variatie van rood tot bruinkleurig , dan weer een paar dagen niet en dan weer een paar dagen wel. Dit duurde vanaf week 6 tot aan week 10 ongeveer. Nummer 2 loopt hier gewoon vrolijk rond en nummer 3 zit nog veilig in de buik. Mijn verhaal haalt je onzekerheid niet weg want het is gewoon rot dat bloedverlies maar het kan dus wel gewoon goed gaan. Ik heb bij beide gewoon de vk gebeld en eerder een echo gehad , ze doen daar echt niet moeilijk over als je belt.
Kan van innesteling zijn, gevoelige baarmoedermond of haematoom. Is moeilijk te zeggen voor een buitenstaander. Weet wel dat onschuldig bloedverlies nog best veel voorkomt. Ik heb met 10 weken een heftige bloeding gehad en daarna een paar weken bruinverlies door een haematoom. Dat is een bloeding in de baarmoeder die op de echo te zien is. Bloedverlies is spannend, maar moeilijk om te zeggen of het goed blijft gaan of een miskraam wordt. Een echo zegt ook niet alles, maar dan kan je in ieder geval zien of het vruchtje er zit en evt hartactie heeft.
Zoals ze hier zeggen het kan 2 kanten opgaan. Ikzelf heb nooit een bloeding gehad tijdens zwangerschap. Een vriendin van mij heeft tijdens haar 2de zwangerschap steeds bloedingen gehad de hele zwangerschap door. Ze heeft dan ook weken in het ziekenhuis gelegen. Gelukkig is alles goed gekomen en heeft ze nu een mooie gezonde dochter.
Het kan inderdaad beide kanten op gaan. Ik heb met 6 weken ook 2 dagen bloedingen gehad. Bij de verloskundige hebben we een echo laten maken en daarop waren 2 holtes te zien. In het ene ligt mijn kindje, de andere holte was bijna net zo groot als de eerste holte en was leeg. Volgens de verloskundige was ik zwanger geweest van een tweeling. De holte die leeg was is later ook kleiner geworden totdat het verdween. Ik zou even bellen naar de verloskundige om een echo te laten maken, dan weet je misschien meer dan nu. Veel sterkte!
Ik heb tot 13 weken hevig gevloeid met dikke stolsels. En dit bleek een hematoom te zijn. Bloeding begon gewoon op de dag dat ik ongesteld moest worden. Toch bleek ik zwanger en heb ik dus 13 weken gevloeid. Heb vaak te horen gekregen je krijgt een miskraam en onze zoon is nu 1 jaar. Maar goed het kan alle kanten op. Weet hoe moeilijk het is.
Helaas (of gelukkig) kan het twee kanten op. Ik heb met 6 weken zw.schap ook een bloeding gehad met stolsels. Ik dacht toen echt dat ik een miskraam kreeg, maar het bloeden stopte ook gelijk weer na een dag. (Waarschijnlijk was dit achteraf een innestellingsbloeding). Een week later, in week 7, had ik een bloeding na de seks. Daar was waarschijnlijk een vaatje geknapt. En nu ben ik al 21 weken zwanger. Hoop dat het bij jou ook iets te maken heeft met de innesteling. Veel s6.