Hoi mede/forummers, ik wil voor de nieuwe grote-meisjes-kamer van mijn dochter graag gordijnen laten maken bijde Kwantum. Ik heb daar een super mooi stofje gezien. Alleen wil ik ze graag verduisterend, want ze slaapt op de warme kant van het huis, met de hele middag en avond zon. Omdat we lastige oude tuimelramen hebben is een andere zonwerende raambekleding niet haalbaar, dus laten we de luxflex die er nu hangt gewoon hangen, met daarbij dus een verduisterend gordijn. Omdat ik de stof wil laten voeren met verduisterende stof, heb je dus twee keer het maakloon. Daardoor wordt het hele gebeuren toch een stuk duurder helaas . Er staat mij iets bij dat de Kwantum af en toe een actie heeft dat gordijnen gratis worden gemaakt? Wie weet daar iets vanaf? Zit er toevallig een kwantum/medewerkster op het forum die hier iets van weet? En zo ja, komt die actie dan binnenkort weer? Als het te lang duurt ga ik ze wel gewoon bestellen, maar ik zou wel een beetje balen als ik ze deze week bestel en dan volgende week die actie is, het scheelt me toch zo´n 250 eurootjes......
Soms is de stof in de aanbieding en betaal je maakkosten, soms is de stof gewone prijs en maken ze het gratis. Zo zie ik het maar. En de duurdere soorten zijn bij mijn weten altijd gratis gemaakt. Ik zou er eens gaan kijken! Het staat we bij de stof op het kaartje.
Ik dacht dat het bij kwantum altijd gratis gemaakt werd. Mits je ze gewoon geplooid wilt hebben. Zo niet dan komen er wel extra kosten bij. Voor ringen bijvoorbeeld.
Ik kon voor de babykamer niet de juiste verduisterende kleur stof vinden bij de kwantum. En heb het toen besteld bij de gordijnshop.nl Ik heb deze besteld:https://www.gordijnshop.nl/assortiment/overgordijnen/31798 En die verduisteren zeer goed....je hoeft er geen extra verduisterende stof achter te doen.
Dit vond ik op internet: Kwantum - Voorwaarden inclusief maken Kan me alleen wel herinneren dat bij Leen Bakker de lengte minimaal 1,60 m. moest zijn en ik geloof 1,5 m. breedte. En het kon alleen op niet-afgeprijsde stoffen.
Bedankt voo rhet meedenken alvast! Ik heb alwel de stof uitgezocht, en deze is absoluut niet verduisterend, dus vandaar dat ik hem wil laten voeren met de verduisteringsstof. Het klopt dat er elke week een aantal in de aanbieding zijn waarbij de maakkosten inclusief zijn. Nou heb ik geen duur stofje op het oog, maar door de dubbele kosten voor zowel maken als stof wordt het alsnog een stuk duurder. En bij de kwantum zijn de maakkosten niet standaard inclusief hoor zoals iemand zei! Consider: dat kan natuurlijk ook altijd nog! Maar ik vind die ik gezien heb zo mooi, met allemaal blokken met motiefjes erop, echt super schattig! Meer tips zijn welkom!