Meiden ik heb echt even inspiratie nodig voor een kado! Mijn Oma en Opa zijn over 2 weken 50 jaar getrouwd! Het is nog een zeer actief stel ze zijn ook nog niet zo oud als jullie misschien denken ze zijn beide op 18 jarige leeftijd getrouwd, dus tel dat er maar bij op. We gaan op de dag met de familie een dag uit. Maar nu ik weet ECHT niet wat ik kan geven... Hebben jullie misschien inspiratie want ik heb het niet! Alvast bedankt!
Wij hadden een week geleden een 50 jarig huwelijksfeest van de buren en hebben ze een high tea gegeven. Bongobonnen zijn ook heel leuk, kun je van alles mee doen.
Mijn opa en oma waren 2 weken geleden 50 jaar getrouwd Dat is ook nog een zeer actief stel en gaan heel vaak op vakantie en weekendjes weg end. Wij hebben dus een reischeque gegeven van een reisbureau bij ons.
Willen ze niet nog iets doen als Zeilen, Ballon varen, Solex rijden of misschien een leuke cursus ofzo? wat is je budget?
Budget maakt niet zoveel uit maar niet meer dan 300. Maar ik zie er al veel leuke dingen tussen! Ook die reis cheqeu heel leuk, ballon varen ook!