Er was een tijdje geleden ook een topic over. Kan het niet meer vinden en weet ook niet meer wie het starten. Vorige maand bij de internist terecht gekomen. Omdat ik na 3.5 jaar nog steeds aan een borst bv had. Nu heb ik medicatie gehad. Cabergoline 1 tablet verdeelt over twee dagen in de week woendag zaterdag. Borst onderzoek gehad gelukkig was alles goed. Wel dat ik meer borst klieren hebt dan de gemiddelde vrouw. En dus nog even een tijdje dit medicijn moet gebruiken. Dat pro..niveau was ik op geprikt dat was wel normaal. Dus zo als je leest is het idd verstandig om naar de dokter te gaan als je er nog last van hebt drie en half jaar na dato. Ook krijg ik nu nog een onderzoek van mijn maag. ( veel maag klachen)Z.n slang in de maag om te kijken. En een glutenallergie test. Heb al vaker bloedarmoede gehad en nu weer de internist zegt van nu gaan we toch ook eens verder kijken of je geen allergie hebt van gluten. Buiten ijzer te kort en maagklachten ook al jaren stoelgang klachten. Te dik te dun. Weetje dacht vaak dat verschillende klachten tussen mijn oren zat. Maar toch uiteindelijk blijkt het niet zo te zijn. En ben ik blij dat ik toch nu meer de moeite neemt om mijn gezondheid te laten onderzoeken. Maar stel je voor dat het dan toch een glutenallergie is. Dan is dat altijd over het hoofd gezien.