Leuk joh, ik ga met kinderwagen de deur uit om even te shoppen. De eerste hoek die ik omga rij ik met mn wandelwagen door de stront! En niet zo'n klein beetje ook zeg! Alles helemaal onder, gaat ook zo lekker aan de zijkanten van de banden zitten.... Gelukkig waren er hier en daar een paar regenplasjes dus daar maar ff flink doorheen gereden. En moest ook nog geld storten bij de bank waar ze van dat mooie donkere hoogpolig tapijt hebben.......dat heeft ook wel geholpen Ik vind mensen die hun honden zomaar overal laten schijten echt vreselijk smerig en asociaal. Als je zou weten wie de "eigenaar" van die drol is dan zou je die toch het liefts bij diegene weer door de brievenbus willen gooien? Pffffffffffff smerige mensen. Zo. dat is eruit! :x
en jij tijdens het storten je wagen maar heen en weer rijden hahaha. nee ik irriteer me er ook vreselijk aan. stomme honden schijt overal. bij ons vorige week recht voor de poort. het is dat ik er rekening mee hou omdat het hier vaak gebeurt achter. ook op de parkeerplaatsen! jammer dat ik het nooit zie want als ik het een keer zie nou dan trek ik me waffel goed open hoor!
ik vind het ook vreselijk en irriteer me er ook aan dat ik dan de strond van iemand anders zijn huisdier van mijn schoenen kan gaan schrapen, echt supergoor en aso vind ik het, geen park in de buurt? ruim dan de strond op! maar ik zou het niet ook nog es bij de bank aan het tapijt rollen met mijn wielen, dan zou ik de wandelwagen ff laten staan en kindje op de arm nemen, hoe lastig ook......anders doe je hetzelfde als jou nu overkomen is (alhoewel ik de bank het wel gun maar da's een heel ander topic )
Vind het ook belachelijk dat mensen dat doen. Onze hond moet aan de riem tot bij het hondenuitlaatveldje. Dan kan hij niet snel ergens poepen of tegen huizen plassen (vind ik ook zo vies als honden dat doen, vooral in de zomer want het gaat zo stinken).
@mymiracle: nee je hebt gelijk, is niet echt netjes...maar het meeste was er gelukkig al af toen ik bij de bank naar binnen ging. Maar was er zo saggo over dat ik er op dat moment schijt aan had om het maar op het onderwerp te houden hahaha!
Heb er ook een hekel aan.. Wij hebben 2 honden maar ze gaan altijd netjes op het gras.. Ik snap niet dat iemand een hond leert op de straat/stoep te poepen.. Maar je hebt je wielen weer mooi schoon nu..
Dus jij ook al door de poep gereden vandaag? Ik was samen met mijn moeder vanochtend naar de markt gegaan. Zij wil dan altijd de kinderwagen duwen, maar kijkt nooit waar ze loopt Dus ik elke keer zeggenas op ma, daar ligt poep en daar ook. Komen we weer bij de auto, zie ik dat ze door zo'n vette verse hoop is gereden met de wagen :x Oh sorry zei ze nog. Grrr, maar ik moet hem weer schoonmaken! Volgende keer duw ik dus de wagen!
getver, wat vies. ook wel vies van jou, die actie bij de bank. dat had ik nou niet gedaan persoonlijk. maar inderdaad: het is zoooo goor, al die poep overal. wij hebben ook een hond, maar ze doet het nooooit op de stoep (gelukkig). alleen op gras/in bosjes, en dan nog het liefst als niemand kijkt (preutse tut, haha). maar hier in de wijk ook veel poep op stoepen, jakkes. ruim het dan even op! ik erger me trouwens nog haast meer aan de kat van de buren die onze tuin als kattenbak gebruikt! lekker als je even op blote voeten door de tuin loopt.... ik wilde echt dat ik dáár nog eens iets op kon verzinnen! tips?!?!
Jij vind het aso dat mensen hun hond overal laten schijten maar je rijdt wel met je strontwielen over een tapijt van de bank heen.
ik vind het ook heeeel smerig.. had het laatst toevallig met de kinderwagen.. ik rij gewoon 2 keer door de stront heen hoe blind kan je zijn?! en ik stond op de bus te w8ten en toen zag ik het pas.. dus ik hele tijd langs stoepranden rijden en door stukjes gras.. toen was het meeste er wel vanaf.. alleen me zus moest dezelfde avond de kinderwagen in de auto vervoeren.. en die pakte ze zo bij de band vast ale: was het vergeten te zeggen tegen haar 8-[ als je hond dan op de stoep poept, ruim het dan op.. op het gras moeten ze lekker zelf weten!
hier is het ook zo asso...tja nee niet asso gewoon mega asso. Ze lopen langs ons huis en hun hondje poept op de stoep pakken een zakje en mikken het over onze schutting heen. Mooi opgeruimt he Ik ben mevrouw wel nagelopen met het zakje (zal er heel raar hebben uitgezien) en heb het haar teruggeven en gezegt dat ze bij ons wat was verloren...ze kreeg er een kleur van maar zei niets. Ik krijg er dus ook wel de sch..t van, laaiend word ik ervan.
Heel herkenbaar en heeel irritant! In het begin dat ik met de wandelwagen liep dacht ik: huh poep aan de wielen? Ik ben niet eens door het gras gekomen. Ga je dan beter opletten dan liggen de drollen gewoon midden op het voetpad. Heel asociaal! Dan denk ik : neem een zakje mee en doe daar de drol van je hondje in!
vreselijk, die hondestront op de stoep! Sinds ik dus moeder ben en met kind en wagen loop, valt het me pas op hoeveel hondestront er wel niet op de stoep ligt! Dan denk ik: laat het beesie dan naast de stoeprand ofzo, als het echt niet anders kan en het arme diertje hoge nood heeft. (want ja, die zullen ook wel eens nodig moeten) maar goed, had vandaag wederom een lekkere vers gedraaide aan mijn wiel......pfffff en ik ga dus zelf zowat over mijn nek als ik het eraf moet halen. loop dan echt te kokhalzen. Kan daar heeel slecht tegen, ook als ik kots van een onze poezen moet opruimen......normaal doet mijn man dat, maar die is voor werk in buitenland momenteel, dus ik moest vandaag wel.... ale:
Whaha lieniej, ik moest wel ff lachen om je verhaal.. Wat ben ik blij dat mijn hond niet op straat poept/plast. Ook al zou hij het proberen, ik trek hem gewoon mee naar het gras. Ik zal eerlijk zijn.. Als mijn hond op een plek poept, waar er nooit mensen lopen (in de winter), dan ruim ik het niet op.. Is dat slecht van me? Voor de rest ruim ik het altijd op. Ook als het op een stuk gras ligt naar het fietspad en in de buurt van huizen, ruim ik het op.
Gatverdamme.... ik vindt het zo aso van mensen die hun hond op de stoep laten poepen! Onze Huub hadden we nooit aangeleerd om netjes op het poepveldje te gaan zitten. Waar we eerst woonde werd het veldje nooit schoongemaakt. En liep je letterlijk óp de hondenstrond en ganzen poep. Daar liet ik Huubke nooit op uit. Maar als hij ergens poepte waar mensen er last van konden hebben ruimde ik het netjes op! Nu wonen we ergens anders en vlakbij hebben we een poepveldje. Sinds de allereerste wandeling die ik maakte met Huubke (nu al ruim 1,5 jaar) heeft hij op één x na zijn behoefte netjes op het poepveldje gedaan Knap van hem he? Eén x op een ander veldje vlak bij huis, en dat heb ik netjes opgeruimd. Groetjes Cynthia
Hier vind ik het wel meevallen, hondeneigenaars hebben hier opruimplicht, en als ik het zo zie dan houden ze zich daar netjes aan. Met ons logee hondje ruimde ik het ook altijd netjes op mocht er een ongelukje zijn gebeurd, maar over het algemeen deed hij het op het poepveldje, of ergens midden in de bosjes, waar je niet bij komt.
ik vind het ook zo ranzig, onze hond kruipt het liefst helemaal achter in de bosjes. Laatst moest ze nodig dat ze dus wel op de straat poepte, ik was zo kwaad dat doet ze niet weer( best wel zielig voor het beestje ze kon der niks aandoen natuurlijk en heb het netjes opgepakt) en bovendien ben ik altijd bewappend met zakjes.