Wij krijgen binnekort een katertje in huis. Hij zal waarschijnlijk Nano als roepnaam hebben en op papier Nanobyte.
Onze kater heet Rinus! -Jinx -Cesar -Santo -Sambal en Ketjap (zo heetten mijn vroegere katers..) -Pantera
Wij hebben de volgende namen gehad: Baco gin Pils hermie poes (voor een kater..was het enige wat ik kon zeggen als baby) Zoa otje en tos timo en pumba tijger Zoa (afgeleid van de drank passoa. Alleen vind ik soa dan te ver gaan haha)
Mijn brittenkaters heten Jovelin (spreek je uit als Djòvelin) en Avalon, die eerste naam heb ik overgenomen van de stamboom, Avalon heb ik n.a.v. Jovelin erbij verzonnen. Beetje in hetzelfde thema
Ik fok zelf ragdolls en aangezien ik enorm slecht ben in het verzinnen van namen, laat ik dit altijd over aan mijn kittenkopers . Hieronder wat opties, hoewel ik wel eerlijk moet bekennen dat ik meer van de Engelse namen ben: Baileys Brownie O'Malley Chico Romeo (blijft leuk) Luca Bear
Die van mij heten Teun en Alec en mijn oude kat heette Charlie! Ik hou zelf ook wel van de meer boerse namen
Ik heb wel kinderen, maar dan gaan de katers Poepertje en Piepertje heten Met 3.5 en 1.5 jaar is dat wel zo'n beetje het enige wat geopperd werd...