Wij weten nu dat we een jongen krijgen. Helemaal leuk natuurlijk, alleen hadden we al een meisjesnaam en de jongensnaam is natuurlijk een drama! Omdat we niet echt neigen naar een bepaald soort naam wil ik graag ideeen opdoen! Wie is bereid haar top 3 jongensnamen (meer mag uiteraard ook) neer te zetten?
Omdat we een meisje krijgen hebben we niet echt een ''top'' gemaakt van jongensnamen, maar wat wij wel leuke jongensnamen vonden/vinden zijn: * Levi * Jayden * Kai/Kaj * Ivan * Kian * Jeftha * Micha
Julian, Lars, Thomas, Tristan, Luc, Camiel. Welke hier precies op 1 staat hou ik liever voor mezelf (met het oog op de toekomst!).
Helemaal super. Is niet erg hoor als je er niet de posities bij zet. Gaat mij er puur om welke namen jullie mooi vinden. Heb er wel 2 gezien die op mijn lijst staan (die verschikkelijk lang is nog haha).
Ik heb zelfs een top 10.. 1. James Henry Thomas 2. Jensen Daniel Miles 3. Sebastian Elias 4. Finnian Lewis 5. Oliver Jude 6. Jasper Owen 7. Christopher Robin 8. Gabriel Matias 9. Milo Sebastian 10. Julius Reece
Ja wij zijn ook al heel lang aan het piekeren over de naam en komen er maar niet uit! Vreselijk! wat wij wel leuk vinden is: Wiebe, Wessel, Stijn, Bram (maar zit een reden achter om die naam niet te kiezen ondanks ik die het leukste vind) Thijs, Tygo (vind mn vriend leuk, ikke niet zo) Tijmen en Timon. En Teun vind ik ook leuk maar we hebben al een Teun in de fam.. neefje van mn vriend. Maar de naam zit er gewoon niet bij jammer genoeg..
Mijn man en ik zijn er ook nog helemaal niet uit, maar mijn top weet ik wel en dat is: Kian, Yiri, Jurre, Joas, Dion en Roan Manlief vind het allemaal niks... :S (vrouw krijgt uiteindelijk toch haar gelijk wel?? )
Cas Sem Vind ik ook wel leuk: Falco, Jonah, Jurre, Kai, Lenn, Loïc, Lothar, Matiz, Nathan, Seth, Thor, Twan, Vigo, Wolf, Zharo
Wij krijgen een meisje dus we hebben niet echt een top 3 Maar de namen die we leuk vinden zijn: Liam, Aiden, Kian, Dean en Robin
Wij hebben 3 jongens: Max , Bruce , Cesar. Dit waren onze afvallers; (omdat familie ons voor was, naam van vreselijke collega etc. etc.) Rocco Liam Thom Bas Ian Igor Paco Quinn Nio Lewis Viktor Oscar We hadden erg nog meer, maar ik heb het lijstje ingekort. Hopelijk doe je een beetje inspiratie op.
delano dylano jayden bressiano vind ik ook wel leuke namen maar moet ook wel klinken met de achternaam heb me eigen zoontje deacen genoemt