hallo ik heb een vraagje ik verlies sinds vandaag groenig slijm het lijkt wel snot heeft iemand dit meer gehad of weet iemand of het normaal is.. ook is mijn plas veel donkerder als ik afveeg is het papiertje gelig zeg maar (sorry voor de vieze omschrijving) alvast bedankt
Ik denk ook een schimmeltje! Zou even een afspraak maken bij de huisarts, die kan je er wat voor geven!
oke maar ik heb verder nergens last van ik heb dat indd bij de andere zwangerschappen wel gehad maar toen verging ik van de jeuk dat heb ik nu hellemaal niet bedankt voor je antwoord
Ik had ook last van veel afscheiding die soms ook een raar kleurtje had, maar het was geen schimmelinfectie, want ik had geen jeuk ofzo. Kwam gewoon echt door de zwangerschap.
ik heb het niet weer gehad. heb het met er met de vk overgehad en die zei indd als je het nog eens heb moet je even je huisarts bellen.. bedankt voor de reacties
Ik heb precies hetzelfde! Donkere urine en groenig slijm. Alleen ik heb het na het afvegen! Schijnen de hormonen te doen kreeg ik als antwoord.