Furby leuk of niet leuk.

Discussie in 'De lounge' gestart door macy77, 19 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Ik vind een Furby..

1. Leuk :-)

2. Niet leuk :-(

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Is een Furby wel of niet leuk?
    En waarom?

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hier hebben we in januari/februari een Furby gekocht, in het begin vonden ze hem erg leuk, daarna is het een heel stuk minder geweest en dacht ik zelf waarom hebben we hem gekocht (maar oke dat was ook stiekem omdat ik vroeger zelf een Furby gehad heb en daarom dacht dat ze het leuk vonden) maar inmiddels word er weer druk mee gespeeld. Ze vinden het vooral geweldig als ie boos word, al heb ik begrepen dat de furby's die nu te koop zijn niet meer als een van de karakters het boze karakter heeft zoals de onze heeft omdat er kinderen bang van werden :(? De manier waarop jij hem verzorgd daarop past hij zijn karakter aan, het is dus steeds weer een verrassing wat hij word als ie weer gaat knipperen en roepen 'ikke veranderen, ikke veranderen'. Dus tja met tussenpozen vinden ze hem hier in ieder geval leuk. Oh en de app erbij vinden ze ook erg leuk, dan kan je hem zogenaamd eten geven.

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ja hier heel leuk

Ze speelt er vanaf april gewoon wekelijks mee. De app doet het hier helemaal goed. Samen met furby zingen en dansen.

Maar goed mijn dochter speelt ook altijd erg intensief met knuffels...elke knuffel die ze heeft is in haar ogen speciaal ( en ze heeft er flink wat) hele rollenspellen

Als ze haar A diploma haalt ( dat is nog even een dingetjes in verband met angst) krijgt ze nog een Furby.

4. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Is een Furby echt alleen voor meisjes eigenlijk?
    Dat vroeg ik mij gewoon eens af....
    Ik zou zeggen van wel...

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Mijn zoon speelt er ook wel mee. Maar hij is 3,5 niet echt de doelgroep

6. Biene

Biene Actief lid

2 jan 2012
    410
    2
    0
    Ik moet zeggen dat de jongste van bijna 2 de Furby nog wel het leukste vind.

7. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Niet leuk omdat ze evil kunnen worden. Ik ken een meisje die de Furby graag als knuffel mee naar bed wilde nemen. Opeens werd het ding evil, ze was zooooo bang!

8. Storm

Storm Niet meer actief

Wij hebben een hond en twee katten die ze kunnen knuffelen en aaien. Ook echt eten geven en er ook achter komen dat ze soms niet zo'n zin hebben in knuffelen. Ze kunnen er mee spelen en lol mee hebben. Ze mogen dan wel niet mee naar bed, maar daar hebben ze hun favoriete knuffels voor.
    Ik vind zo'n Furby gewoon een moderne tammacotchi (of hoe heetten die dingen?) Mijn broertje had zo'n ding, ging constant dood ;)

9. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Furby is leuk, maar, ik heb niet leuk gedaan omdat je er snel uitgekeken bent. Voor dat bedrag vind ik hem dus niet leuk.

10. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Dochter heeft hem in september gekocht van der verjaardag centjes. 2 wk later lag hij al te verstoffen op de kast en enkel zoontje speelt er soms mee. Hij wil een eigen en die krijgt hij van Sinterklaas. Wie weet als ze er bijde een hebben spelen ze er vaker mee

11. dekilene

dekilene Niet meer actief

Vroeger had ik van al mijn spaargeld een furby gehaald..
    Jeetje wat viel dat ding tegen ik had echt spijt..
    Ze vragen hier (gelukkig) ook niet om.

12. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Was ze misschien nog te jong?

Het evil van de Furby is namelijk gewoon een beetje chagrijnig...

13. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Ze is 6 jaar. Het evil was niet chagrijnig maar echt met enge geluiden, ogen die rood werden etc. Haar moeder schrok ook van de geluiden (ze hoorde het via de babyfoon). Ik heb er zelf GEEN ervaring mee dus misschien heb je gelijk en is het wel een leuk ding?

14. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Lianna heeft een Furby en ze vindt 'm geweldig. Alleen heeft die van haar zowat iedere 3 dagen nieuwe batterijen nodig.
    Ik weet niet wat ze met 'm gedaan hebben, maar hij maakt nu vaak rare geluiden en boert erg hard.

15. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Wow wat heb ik een angst gehad om mijn Furby vroeger (de simpele versie dus haha) dat beest ging iedere nacht geluid maken, heeft ie uiteindelijk niet overleefd ;)

16. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Dank voor de reacties.
    Het zou voor onze zoon van net 5 zijn.

Zag er vanochtend een bij blokker voor 69,95.
    Volgende week dinsdagavond is daar nog een -15% koopavond.
    Heb een blauwe Furby achter laten houden, nu dus voor 59 euro.
    Hij krijgt hem van Sint. We hebben ook nog een tweeling van 3 die het ook leuk vinden en anders mag de pup (de er waarschijnlijk helemaal krankjorem van wordt) er mee spelen ;)

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    ha ha...dat is geen furby dan

Ogen worden niet rood :D

Of ze vertellen je een zwaar overdreven verhaal ;)

18. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik haak er even op in. Een kortingsactie bij blokker ??

19. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Ja is eigenlijk voor personeel en fsmilie, maar als je iemand kent of toevallig langsloopt mag je ook naar binnen. (Tenminste bij ons)
    Met zulke bedragen scheelt dat nogal.

20. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Dit inderdaad, bij ons worden ze iig niet rood :)! Ze blijven maar 1 kleur wel veranderd de vorm van de ogen. Hier vinden ze het geweldig als ie weer roept 'BOEGAMAAAA' whahaha geen idee wat ie zegt maar zo klinkt het :p oh en 'Ikke vind niet leuk' is ook een favoriet :D. En stiekem vind ik dat toch ook wel het leukste aan hem/haar/het :p.

Deel Deze Pagina