Hoi allen, Mijn dochtertje Eline is bijna 17 maanden en is eigenlijk nog nooit naar de kapper geweest. ik wil eigenlijk dat ze later net zo'n lange en mooie blonde haren als haar mama krijgt maar nu zei mijn moeder het is wel leuk om haar een ponny te laten knippen. staat leuker enzo... had ik blijkbaar ook als kind zijnde... nu had ik eens gegoogled maar kon eigenlijk niet zo snel een foto vinden. Ik twijfel zelf een beetje... ik denk dat een keer knippen wel eens goed kan zijn, heb eens gehoord dat het hierdoor beter gaat groeien. maar ik weet niet of een ponny haar nu wel zo mooi zou staan... Vandaar dat ik hier wou vragen of jullie toevallig een fototje konden plaatsen van verschillende kapsels. mijn dochter heeft niet zo'n dik haar. ik zal even een foto plaatsen:
Ik vind haar dit leuk staan! Zou denk ik niet voor een pony gaan. Hier begint haar haar nu pas wat te groeien en denk dat we het hier wat bij laten knippen als het qua lengte langer wordt. Zodat het wat voller kan groeien. Tot nu toe wordt het in haar nekje niet langer maar overal komt steeds wat meer haar.
dat is dus ook mijn vees! dat een pony haar niet leuk staat. nu kan ik er nog wat mee... 2 staartjes maken, of invlechten een leuke haarband... maar met een pony niet meer he? mijn twijfels worden steeds groter alhoewel, als ik soms kindjes met een ponny zie, ik het ook wel weer schattig vind
ik vind een ponny echt afschuwelijk, had er zelf ook een als kind en vond het afschuwelijk. Toen ik er zelf over mocht beslissen heb ik hem meteen laten bijgroeien. Dochterlief krijgt er dus nooit 1! Vind haar haartjes erg lief zitten zo, zou het niet doen. haar haar wordt later waarschijnlijk wel dikker.
Hier precies zo! Kan niet wachten tot ze langer haar krijgt. Maar even over jouw mooie meid. Ik vind dit erg leuk staan! En als je twijfelt, zou ik het zeker nog even zo laten. Een pony kan altijd nog. En wat vroeger leuk was (bij jou) hoeft niet perse nu ook leuk te zijn
Ah wat schatje! Ik zou ook niet voor een pony gaan. Dit staat leuk zo toch? En met een pony moet je het goed bijhouden anders hangt het zo voor haar ogen. En als je de pony wil laten bij groeien, zit je met dat gehannes met clipjes ed. Knippen heeft natuurlijk geen invloed op de haargroei. Maar als je het laat knippen lijkt het wel wat voller doordat alles op dezelfde lengte word afgeknipt. Dus knippen ja, pony nee.
zou ook zo laten en geen pony doen .. (vind ik meestal oudbollig.. vond het bij mezelf ook altijd vreselijk ! ) vind het zo heel leuk/schattig
bij een pony zie ik alleen maar nadelen, je kan er niks mee, moet vaak worden bijgeknipt en als je het weer lang wil laten groeien zit je er weer mee dat het vaak in de ogen zit. vind het zo mooi staan juist
Wat een mooie meid!! Zou ook geen pony laten knippen... hou er zelf ook niet zo van! Mijn moeder zei overigens precies hetzelfde voor onze meid, haha! Maar vroeg me even af (het wordt zo vaak gezegd in ieder geval): krijg je nou écht dikker haar en/ of een vollere haarbos als je het regelmatig laat knippen??? Zit te twijfelen of we ook een keer met onze meid naar de kapper moeten namelijk,maar wil het wel langer laten groeien....
bedankt voor de leuke reacties tis ook echt een schatje. ik ga toch maar geen pony laten knippen dan ik zat ook al erg te twijfelen. nu kan ik tenminste nog 2 staartjes enzo maken. dat zal dan misschien ook niet meer lukken omdat ze al zo'n weinig haar heeft... als ik daar nog is een deel van ga afknippen heeft ze straks helemaal niets meer ik ga wel een x met de naar de kapper om het een beetje te laten bij knippen bedankt voor de reacties!
Wat een schatje zeg!Goeie beslissing van je om geen pony te laten knippen!Vind het zelf ook echt afschuwelijk..Mijn meisje is inmiddels 2x naar de kapper geweest om het recht te laten knippen zodat het door kan groeien, maar ze is gezegd met een bos lang haar..Ik zou het lekker door laten groeien en misschien even 1 keer wat puntjes laten knippen, ik heb t idee dat het hier daarna mooier is gaan groeien
Ik zou bij haar ook geen pony laten knippen. Ik heb dat bij mijn dochter wel gedaan. Ze heeft een mega dikke bos haar en het valt heel erg naar voren. Als ze geen pony heeft heeft ze haar haar dus verschrikkelijk in haar ogen en moet altijd speltjes in (bij haar staat het helemaal niet oudbollig trouwens en knippen doe ik zelf al vanaf 3 maanden) Maar je dochter haar haar valt zo te zien niet naar voren en is niet dik dus zou het mooi op een lengte laten groeien.
Ik vind een ponny ook echt niet meer van deze tijd. Vroeger hadden alle kindjes dat, maar nu vind ik het echt niet leuk meer. Maar ik vind de haartjes van jou kindje harstikke leuk!