hallo allemaal, Het is twee weken geleden dat ik een miskraam heb gehad, bloeden is al dagen geleden gestopt en de zwangerschaptesten liepen mooi af.. sinds vier dagen weer begonnen met de ovulatietesten en het gekke is dat die de ene dag positief was waarvan ik dacht dat is nog van het hcg zeker en de volgende dag in de middag was er maar een lichtstreepje nog op, de dag daarna in de avond weer positief en nu weer een licht streepje ik snap er niks van... heeft iemand dit ook eerder gehad na een miskraam??
Ik had na mn miskraam na 2 weken al een positieve ovulatietest! Misschien dat je ei niet is gesprongen en nu weer een poging doet? Heb je foto?
De testen waren niet knal hoor maar het viel op de ene dag de lijn heel donker werd en de andere heel licht..
Hier zit nog geen positieve ovulatietest tussen. Ik zou doortesten of gewoon afwachten tot je eerste menstruatie en dan pas gaan testen.
Dit zijn de ovulatietesten van de action, de Vorige keer kreeg ik ook maar een dun streepje maar was toch positief daarom zat ik er nu ook zo over te piekeren omdat ze nu dus weer gewoon heel licht blijven en niet meer donkerder worden.. ik blijf gewoon nog even doortesten en moet donderdag voor controle naar de gyn dus dan hoor ik vanzelf wel hoe het ervoor staat...
Hmm, ik kreeg ook niet echt knallende testen daarmee terwijl ik met de clearblue wel een smiley had, heb ze daarom maar eventjes gebruikt. Maar het kan wel dat je al snel na miskraam een eisprong hebt. Ik heb even teruggekeken; ik heb 16 september 2015 een miskraam gehad en testte 12 oktober alweer positief toen ik zwanger was van mijn dochter.
Ik dacht dat ook ja, daarom vond ik die ene test ook positief omdat ik die de vorige keer ook niet donkerder kreeg dan nu.. ik ben heel benieuwd naar de echo van donderdag..
Ik heb ook niet echt goeie ervaringen met die testen. Omdat ik het zo zat was om elke keer te gokken of een streep net zo donker of donkerder was, heb ik de clear blue met hormoonindicator gekocht. Daar kun je niet omheen en hoeft zelf niet te twijfelen.