Wie heeft er nog meer rare dromen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Joosje, 2 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joosje

Joosje Actief lid

18 okt 2012
    111
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hee meiden,

Ik ben nu 26 weken en droom de laatste week vaak dat ik op de wc zit te plassen. Ik schrik dan wakker, schrik me rot en gelukkig heb ik nog niks laten lopen haha. Des te vaker ik die dromen heb des te "banger" ik ben dat ik een keer echt denk veilig op de wc te zitten. Is dit ook een zwangerschapsding?? Hebben meer meiden er last van??

2. Ellennn

Ellennn Lid

1 jun 2013
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijne is waarschijnlijk iets vreemder, in al mijn dromen van de afgelopen tijd heb ik gemeenschap met mijn partner. Terwijl ik juist tijdens de zwangerschap heel weinig behoefte heb hieraan.;) Ben overigens 33 week zwanger nu.

Je bent in elk geval niet de enige met rare dromen!

3. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    nu nog niet gehad maar ik heb ook de meest vreemde dromen gehad bij mijn eerste. Dus het kan nog komen weer. Maar wel een zwangerschapsdingetje dus

4. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Ik droom sinds ik zwanger ben dat ik in een bepaalde stad ben waar ik vroeger een aantal jaren gewoond heb. Ik ben elke keer op een andere plek en altijd regent het en altijd ben ik onderweg naar het station waar ik vervolgens nooit aankom. Zo gek. Ik droom dat zeker wel een keer per week.

5. liniej

liniej Actief lid

12 dec 2012
    396
    0
    0
    ik had vannacht weer een nachtmerrie.. droomde dat ik voor een of andere ziekte een prik moest krijgen, waarvan de baby dood zou gaan.
    gelukkig werd ik wakkergeschopt door onze kleine man! :)

6. Joosje

Joosje Actief lid

18 okt 2012
    111
    0
    0
    Zuid-Holland
    In het begin van de zwangerschap had ik ook veel nachtmerries. Maar die dromen over op de wc zitten vind ik toch ook minder prettig haha. Ze zijn zo echt dat het telkens volgens mij weinig scheelt. Ik heb niet echt zin om het in bed te laten lopen zeg maar haha.

7. eenwens

eenwens Actief lid

14 apr 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb toevallig vandaag in een blad gelezen dat je als zwangere net zoveel droomt als voorheen maar doordat je minder diep slaapt kun jeje dromen beter onthouden.. en lijken ze realistischer... Ik droom ook veel maar geen wc dromen..

8. Mamalin83

Mamalin83 Bekend lid

2 dec 2012
    814
    0
    16
    Net echt 'vreemde' dromen, maar wel heel realistische!

Voorbeeldje... Mijn zusje gaat binnenkort trouwen, en ik moet die dag om 8.00 uur bij de kapper zijn. Nu droomde ik van de week dat we al in het gemeentehuis zaten en dat ik er toen pas achter kwam dat ik vergeten was naar de kapper te gaan! Ik heb die nacht zoo onrustig geslapen, en werd ook smorgens heel onrustig wakker. Het heeft echt even geduurd voor ik me realiseerde dat het maar een droom was... ;)

9. Missprincesa

Missprincesa Bekend lid

12 feb 2013
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik droomde altijd al veel en nu nog steeds, daar is weinig anders aan, al droom ik wel vaak over onze baby en dat deed ik niet toen ik niet zwanger was :p

Ik praat wel ineens heel veel in mijn slaap volgens mijn man en meestal ben ik dan boos op hem, hihi, maar daar kan ik me meestal niks van herinneren.

10. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Ik droom ook de meest vreemde dingen. Wij trouwen in augustus en droomde laatst dat mijn jurk nog niet op maat gemaakt was. Dan droomde ik weer dat mn make up en haar nog niet gedaan was. Toen droomde ik dat ik me klaar aan het maken was en had een blauw jurkje aan ipv trouwjurk en was te laat voor mn eigen bruiloft en tot slot droomde ik dat iedereen mijn feest geweldig vond maar ik kon me er niks van herinneren. Bah die droom wilde maar niet voorbij gaan.

11. urmylove

urmylove Niet meer actief

Haha, ik droom ook raar.

Zo droomde ik eerst dat ik een hele been uit mijn buik zag komen van de baby. En toen had ik haar vast en leek ze op Baby Dino van de vroegere tv serie Dinosaurus. Lol...

Later droomde dat ik inderdaad ook seks had met mijn vriend, terwijl dit momenteel ook op een laag pitje staat.

Dat van die wc herken ik ook. Toevallig vannacht nog. Ik werd wakker, en ik moest echt heel nodig. Maarja ik moet er dan ook echt zeker 2 x per nacht al uit voor het toilet.

En ik droomde over een wasmachine ofzo, en ik wou er van alles in stoppen, en toen zag ik overal water en werd ik bezweet wakker?

Ach ik kan er gelukkig nog om lachen haha

12. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Ik heb niet echt dromen gehad bij mijn eerste maar wel na haar geboorte. Dus al bijna 4 jaar van die hele realistische dromen over dat ik haar kwijtraak!
    Haar vader dreigde toen met advocaten en vanalles im contact te komen en kreeg dus nachtmerries dat ik op straat liep, achter me keek en haar door haar vader in een auto gesleurd zag worden en weg was ze..... :eek:
    Of dat ze in de gracht valt of van het balkon af.
    Zijn vreselijke dromen en krijg er ook hartkloppingen van :(
    Echt een teken dat ik als de dood ben haar kwijt te raken en word hierdoor ook zo bang dat het werkelijkheid word :(

13. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Ik droom al weken de meest bizarre dingen.
    Echt nachtmerrie's en ik slaap al zo vreselijk slecht,en dan die dromen er nog eens bij...
    Ik word er niet vrolijker op elke morgen:)
    Hoop echt dat het nog gaat beteren want die dromen slaan helemaal nergens op maar ben er wel een hele dag soort van naar van.
    Zo droom ik dat de baby veel te vroeg geboren word met alle gevolgen van dien:(
    Ik droom over hele heftige orkanen en dan ben ik volgens mijn man ook net een orkaan in mijn slaap want ik draai dan alle kanten op en dan schrik ik hyperventilerend wakker waardoor ik daar weer een tijd door wakker lig.
    Lang leve de hormoontjes;)
    Ach het komt wel weer goed hopelijk na de zwangerschap!
    Daar ga ik wel vanuit in ieder geval haha

14. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Ik heb ook last van heftige enge dromen. ..... deze nacht viel ik in het water naast een boot en werd naar de schroef gezogen. ....pfffff. ....
    Dromen van naar de wc te gaan heb ik ook!

15. life

life Niet meer actief

Pff vertel mij wat, iedere nacht heb ik er last van, soms meerdere op een nacht.
    Voornamelijk over dat ik me vriend verlies op een heel lelijke manier.
    Ben eigenlijk ook best bang dat hij me verlaat vanwege de zwangerschap en onze relatie is ook kort...

16. Blondje89

Blondje89 Actief lid

14 jun 2012
    463
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hahahaha dat heb ik ook! Prcies hetzelfde.
    Ik ben ook 33 weken nu ;)

17. Joosje

Joosje Actief lid

18 okt 2012
    111
    0
    0
    Zuid-Holland
    Steenbokje, wanneer in augustus ga je trouwen?? Wij gaan 6 augustus ook trouwen :).

Vannacht had ik eindelijk eens geen rare droom haha. Ben met die wc dromen bang dat ik het echt laat lopen. Dromen over je vriend die je verlaat of je kindje die je kwijt raakt zijn verschrikkelijk :( gelukkig heb ik die zelf niet gehad. Nou ik heb in het begin van de zwangerschap gedroomd dat ik mijn kindje verloren was door de stress die mijn ouders me al heel mijn leven hebben gegeven. (Waar ik tevens mee gebroken heb)

18. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Ik heb ook behoorlijk veel nachtmerries. En dan ook hele nare waar ik de hele dag nog mee rondloop. Mn kindje verliezen, geliefden die voor mn ogen worden vermoord, al dan niet door mijzelf..mishandeling etc. :(

Wat wel héél vreemd is; Als ik dan een keer een wat neutralere droom heb 'sochtends dan kom ik wel eens, als in klaarkomen. :)
    En daar word ik dan ook wakker van. Die dromen waarin dat gebeurd zijn totaal NIET seksueel getint en gaat over panda's, regen, zwemmen en dat soort onschuldige onzin.. echt heel vreemd want ik heb ook totaal geen zin in seks de laatste tijd!

19. Ellennn

Ellennn Lid

1 jun 2013
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meen je niet! Haha ben ik gelukkig niet de enige. :p

20. Blondje89

Blondje89 Actief lid

14 jun 2012