Heeft iemand een idee waar ik koekjes van Bumba kan krijgen? Ik weet dat ze bestaan, maar kan het nergens vinden. Wel een bumba koekjes doos, maar dus niet de koekjes......
ik ken alleen de bumba cakejes die in de supermarkt te krijgen zijn. of bedoel jij echt biscuit in vorm van bumba? die ken ik zelf niet
maar stel je er niet teveel van voor het zijn gewone normale cakejes met een bumba verpakking.. tis niet dat de cake in bumba vorm is bovendien vind ik ze erg droog en betaal je er een hoop geld voor
Hier willen de kindjes graag bumba-cakejes vanwege de verpakking, maar de cakejes zelf lusten ze niet.
Een paar weken terug heb ik ook van die Bumba cakejes gekocht omdat onze dochter die zo graag wilde hebben, maar wat zijn ze smerig zeg. Onze dochter vindt ze ook geen succes.
onze dochter vindt ze heerlijk, gevan alleen wel een hoop rommel. Doe ze altijdf in stukjes in een bakje.
Hier bij de Jumbo, liggen gewoon bij de koekjes. Niet bij de babyvoeding etc. De Bumba cakejes, maar vind ze een hoop rommel geven..
Het is ook gewoon ranzige meuk. Zo veel mogelijk suiker en enummers dat het deeg nog net tot een cakeje gebakken kan worden. Wij kopen al die speciale kinderkoek uit principe niet.
haha hier ook.. ik koop ze dan ook ECHt niet meer. wat een geld zeg voor een paar droge kruimels... de euroshopper koekjes (38!!! cent!!!!) eten ze tot de laatste kruimel op...