Ik ben helemaal gelukkig, we gaan voor een 2e. Mijn vriend zei altijd 1tje is genoeg ik wil hem alles geven. Maar ik heb altijd gezegd ik wil er graag 2. Maar daar moet je toch met z´n 2tjes over eens zijn. Dus ik heb er niet veel meer over gehad. Tot laatst, ik vroeg of hij echt geen broertje of zusje voor ons manneke wilde en toen zei hij 1 is goed zo. Ben er toch op doorgegaan. Hij moest er goed over nadenken zei hij. Ik baalde er goed van want stel nou dat hij het niet wil. Van het weekend ben ik er weer over begonnen dat ik toch wel heel erg graag een 2e kindje wil. Hij zei niet meteen nee dus ik helemaal heppie de peppie... Later kwam hij met een aantal vragen die ik natuurlijk goed kon beantwoorden want daar had ik al goed over nagedacht. Moet nog wel stoppen met de pil (ben net weer met een nieuwe strip begonnen)
Proficiat meid. Wat leuk dat je vriend nu toch voor een tweede wil gaan. Ga je deze strip afmaken of gelijk stoppen met de pil?
Ik maak de strip af was er net 1 dag mee begonnen. Ons zoontje is 14,5 maand. Ik hoop dat we nog een keer mogen mee maken dat we nog zo´n mooi wondertje krijgen.
Gefeliciteerd meid! Gewoon lekker doen wat jullie hart jullie zegt. Krijg je 1 groot dan lukt je de 2de ook wel hoor! succes
wat leuk! Hoop dat je kunt genieten van deze spannende periode en ontspannen en vol vertrouwen aan de slag kan gaan. Succes!
gefeliciteerd meid mijn man en ik willen ook na deze strip voor een 2e gaan,ik vind het nu al weer net zo spannend en en leuk als bij onze kleine meid.
O wat spannend! Fijn dat je vriend ook eindelijk het licht heeft gezien Hoop dat jullie snel van een 2e zwangerschap kunnen genieten