Aargh, hij gaat sneller dan ik er aan toe ben...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Marihi, 22 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marihi

Marihi Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.268
    671
    113
    Onze zoon is een `nakomertje`en we genieten allemaal heel erg van hem. Vorige week was hij 7 maanden en op die dag ging hij voor het eerst staan... Hij kroop al een aantal weken door het huis heen, maar nu staat hij dus ook al! En ik was daar nog niet aan toe... Begrijp me goed, ik geniet erg van hem, ben blij dat hij kerngezond is en vrolijk en gemakkelijk, hij slaapt vanaf het begin al door, maar... hij is zo snel baby-af... Ontevreden he? Voel me er gewoon beetje schuldig over, maar ja, ik dacht: ik ga het hier neerzetten, misschien herkent iemand mijn gevoel. Want ik wil echt niet ontevreden overkomen, maar hij lijkt gewoon geen 7 maand zo...:)

2. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Hier net zo!
    Gelukkig is die van ons dan nog niet zo snel! Wel kruipt hij al een aantal weken en wil hij inderdaad ook staan.........
    Maar S zal echt de laatste in de rij zijn en daar zou ik dubbel van willen genieten, maar machtig wat gaat de tijd snel!!!!

3. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ja, bij mij is het mijn eerste, maar hij staat al van sinds hij 6 maand is en nu begint hij zich al los te laten en stapt langs de tafel of de zetel. Gaat veel te snel!

4. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Onze is 2 maand, maar jeetje, wat gaat ontwikkeling snel! vooral het (aan)kijken, lachen en beetje spelen. Gisteren lachte ze naar onze hond, hahaha! zo schattig!

5. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hier erg herkenbaar. Hij is nog niet zo heel erg snel als die van jou. Toch vind ik het veel te snel gaan. Hij mocht van mij nog wel wat kleiner blijven.

6. Wappie82

Wappie82 Bekend lid

27 sep 2012
    712
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje kan een baby bij 6 maand al staan? Mijn dochter is 6,5 maand, maar maakt echt nog geen aanstalten om te gaan staan. Ze is volop aan het rollen, maar zelf zitten of staan....jeetje, ik dacht dat zij al vlot was.

7. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Heel herkenbaar, mijn baby was als baby al snel een dreumes en nu als dreumes al een echte peuter... Ze gaat keihard en ik vind het best moeilijk dat kleintje los te laten, zou dolgraag soms even pas op de plaats maken, maar mijn dochter heeft kennelijk haast ;) Ik geniet heel bewust van de kleine momentjes waarin tijd even stil lijkt te staan; een verhaaltje voorlezen terwijl zij rustig op schoot zit, bijvoorbeeld. Ze krijgt ook nog borstvoeding, dat zijn echt ontzettend knusse momentjes die ik zonder borstvoeding niet met d'r zou hebben; dan is ze even totaal ontspannen bij me :) Daarna is ze weer mijn peutertje dat niet stil kan zitten en alles wil ontdekken, en daar geniet ik natuurlijk óók van. Voor je het weet is ze ineens een kleutertje!

8. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Ik heb ook een meisje die veel te snel is!
    Met 2 weken lag ze al op haar buik, en steunde ze op haar onderarmen en keek de wereld in...
    Ze stond ook al met 5 maanden... en met 7 maanden liep ze aan 1 hand...
    Nu is ze ruim 1,5 en kan je al echt lol met dr hebben en met dr praten..

9. Ilse73

Ilse73 Actief lid

9 jan 2013
    208
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een nakomertje van nu 6 maanden oud (12 jaar verschil met de oudste) en van mij hoeft ze nog lang niet te gaan kruipen ;) (laat staan lopen hahaha)

10. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Hihihi, het kan mij juist niet snel genoeg gaan! Ik genoet met volle teugen van onze zoon van bijna 2,5. Lekker ravotten en grapjes maken en echt al knutselen enzo. Wat een verschil met onze dochter van 2 weken, haha. Ik vind het wel lief hoor, zo'n klein frummeltje, maar je kunt er nog zo weinig mee... Ik kijk dus erg uit naar alle mijlpalen die komen gaan! :d

11. Marihi

Marihi Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.268
    671
    113
    Wel erg leuk, he, zo`n nakomertje? Bij mij zit er 11 jaar met de oudste en 8,5 met de jongste boven hem. En we genieten zo van hem!

12. Ilse73

Ilse73 Actief lid

9 jan 2013
    208
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het echt helemaal geweldig. Merk dat ik een stuk relaxter en geduldiger ben dan 12 jaar geleden. Heb jij dat ook?

13. Marihi

Marihi Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.268
    671
    113
    ja, zeker weten! Het nieuwe is er af, ondanks dat het al langer geleden was. Je weet dat je het 'kunt'.

Deel Deze Pagina