⥠Gedragen sokken - Sokken en Kousen - Marktplaats.nl Ik kwam deze net tegen, zijn er echt mensen die dat willen kopen? Ik zag een topic met dit onderwerp van begin dit jaar, maar dat is gesloten. Excuus als er al een recent topic over is.
Ik heb ooit een programma op tv gezien over bijzondere webwinkels. Daar had iemand een erg goedlopende webwinkel in gebruikte sokken en ondergoed. De klant mocht iets uitzoeken, dan deed ze het een dag aan en ging het ongewassen op de post Dit met foto's dat ze het aan had.
Ik vind het echt raar dat mannen dit kopen, maar aan de andere kant voor de verkoper wel een erg makkelijke manier om geld te verdienen haha. Scheelt ook weer was
Haha deze advertentie is wel duidelijk natuurlijk. Dure ik hier makkelijk geld verdienen. En.... er zijn genoeg mannen die dit spannend vinden. Hoe raar het ook is
Omdat er al een soort topic over is (http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/620748-lachwekkende-marktplaats-advertenties-3-a.html) doen we dit topic dicht. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl