Ik ben heel benieuwd naar de kledingkasten van jullie beeb met inhoud. Hoe iedereen de kast indeeld, veel legplanken of juist hangend. Ben benieuwd naar de foto's.
mooie kast daantje, jij hebt de rompertjes ook hangen of niet...dat zie ik links toch?? Bedankt voor je foto, dit bedoelde ik idd.
Zo ziet die van ons nu uit, 30 weken: Hebben ook nog wat ongerelateerde kast-artikelen erin liggen voor zolang , maar ziet er wat opgeruimder uit dan dat het zo ergens ligt. en ik heb nog niet alles in de kast hangen/liggen wat we hebben. En we moeten de indeling nog ietsjes veranderen. de bovenste planken nog iets hoger hangen, want anders is het te krap voor de kleertjes die aan de kleerhangers hangen.
@tulip: rompers hangen nu idd ook. Heb nu alleen de legging en broekjes liggen op de bovenste plank Op de onderste plank nu inmiddels 3 mandjes. Met oa sokken enzo
Ik denk dat ik toch nog moet shoppen!! Als ik de foto's zie van iedereen en net bij mijn vriendin die hebben allemaal de kast vol hangen!! Ik heb ongeveer 10 pakjes maat 50-56...dacht dat het wel genoeg zou zijn.
Ja begin er wel door te twijfelen Rompertjes heb ik zeker weten genoeg,sokjes ook!! Maar pakjes vind sommige pakjes erg groot uitvallen. Dan staat er 50-56 in maar lijkt wel 62
Dat is echt wel genoeg hoor! Je krijgt ook vast nog wat en je hebt zo wat bijgekocht. Ze zijn er zo snel uit!! Mijn zoontje is drie maanden en maatje 62 wordt al redelijk klein. Maatje 50 was hij na drie weken denk ik uit. Zou zeker niet te veel kopen, zonde van je geld!
Ja dat is ook de reden dat ik dus niet zoveel wilde kopen Maar stel het is een baby wat veel spuugt...dat wordt wassennnnnnn
ja hier ook al een kast vol kan het alleen nog niet showen. Heb niet geteld, maar zeker 15-20 pakjes in 50/56, sommige echt 50, sommige echt 56 en nog combimaten.
Ja, dat is waar. Maar wie weet krijg je nog wel wat. En anders koop je zo makkelijk iets bij, eventueel zelfs via internet. Ik heb hier vorige week stapels kleding naar zolder gebracht, maatjes 50 en 56. Vond het eigenlijk zo zonde. Sommige dingen zijn echt maar 2 of 3 keer gedragen.
Hier de kledingkast van zoon nummer 2. Maat 50-56-62 hangen hierin en bovenin heb ik maat 68 naar achteren geschoven. De broekjes bovenin zijn ook de maten 50-56-62. Op de plank onderin de jasjes, pyama's, slaapzakken en dekens/boxkleden. In de lades onder de kast voorraad billendoekjes, daar kan ik de komende tijd mee vooruit In de commode (groter dan de gemiddelde, dus ook veel ruimte) rompertjes, sokken, schoentjes, hydrofiele luiers, beddengoed, spuugdoekjes en ga zo maar door. Bekijk bijlage 292621 Bekijk bijlage 292622
Ze mag er helaas geen gebruik van maken, maar ik wil hem tóch showen. Alles in maatje 50-56 lag al klaar voor dr. Nog geen grotere maten, was toen pas net iets meer dan 20 weken.
10 stuks is echt wel voldoende hoor ik had zelf 8 pakjes. Je wast jezelf toch wel een ongeluk de eerste weken. Okk je eigen kleren worden sneller vies door spugen en evt lekkende borsten. Maar kleertjes kopen is wel heel leuk idd