2e miskraam en mss curretage

Discussion in 'Miskraam' started by nikie86, Aug 8, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

Jun 28, 2013
    1,161
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 nikie86, Aug 8, 2013
    Last edited: Aug 8, 2013
    De 2e miskraam is een feit. Na een teleurstellende echo deze week bleek de vruchtzak leeg te zijn.Het vruchtje is niet uitgegroeid naar een baby :(

Oorzaak??? Onbekend... ik zou 7 weken zwanger zijn.
    Mijn vorige zwangerschap vorig jaar was misgegaan rond de 5e week. Ik heb vandaag voor het eerst wat ongipijn en bruine afscheiding. Ik hoop dat de miskraam zelf op gang komt want anders moet ik maandag een curretage ondergaan en zit daar niet zo op te wachten. Heb het eerder gehad en mocht toen 2 weken niet in bad, geen sex, kans op infecties, zat aan de antibiotica,moest onder narcose en was bang dat ze iets zouden beschadigen...al is de kans klein maar goed, je hebt maar 1 baarmoeder :)

Ik dacht echt dat deze zwangerschap goed zat, tenminste tot aan begin deze week. Ik was ontzettend moe, zo nu en dan misselijk en mn borsten deden ontzettend zeer. Maar begin deze week had ik een verschrikkelijke droom dat ik bloedde en de baby verloor. Ik werd sochtends wakker en voelde me zo raar en me niet meer zwanger. Dezelfde dag nog naar het ziekenhuis geweest en de echo bevestigde mijn gevoel en mijn droom! Ook bij de vorige zwangerschap voelde ik dat het niet goed zat en ook toen verloor ik savonds bloed en verloor het vruchtje.

De arts zei dat het toeval kan zijn en gewoon domme pech. Ik ben verder gezond en het zwanger worden op zich is geen probleem bij mij. Het worden helaas alleen geen babytjes... Ik zat vorig jaar en nu ook in een vrij hectische periode. Ik werk in 45 graden elke dag (woon in het buitenland) en mijn arts zei dat dat misschien een reden kan zijn...het harde werken en stress.
    Hij raadde aan het van de winter nog maals te proberen. En als dat wederom uitloopt op een miskraam me te laten onderzoeken....

Pffff voel me zo leeg en ook het feit dat ik me nutteloos voel. Voor de 2e keer is het niet gelukt om zwanger te blijven :( en ik wil zo graag een wondertje in mijn handen. Daarnaast lijk ik mezelf af te sluiten want momenteel voel ik niks terwijl ik echt een emotioneel persoon ben die om het minst of geringste moet huilen of lachen. Ik ben heel gevoelig voor gebeurtenissen dus ik snap niet waarom ik nu niet heel verdrietig ben. Is dit wel normaal?? :(

2. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Sterkte meis
    Ik weet helaas hoe je je voelt
    Ik hoop voor je ( klinkt zo stom maar je snapt wat ik bedoel) dat de mk spontaan op gang komt

Share This Page