Babygym was hiet vanaf 3,5 maand heilig! Zou je wel aanraden niet meteen in te slaan eerst maar eens ondervinden wat jou kleintje leuk vibd. Hier bijv knuffels waar ze niks van wil weten. Ook geen zachte rammelaars
Wat niet? Keukentje met toebehoren, loopauto, poppenwagen en poppen, duplo, bakjes, ballen, houten puzzels, muziekboekjes en gewone boekjes, grote houten kralen, activity tafel, megablocks, auto's met speelkleed, kleinere prulletjes (bijv mc donalds speeltjes, AH dierenfiguren, gereedschapskoffer, knuffeltjes, speelgoedgeld), schommelstoeltje, tafeltje met stoeltjes en daar word ook druk aan gespeeld bijv met kopjes, papier en potloden en zo ben ik waarschijnlijk morgen nog bezig Bij de eerste (gelukkig!) niet zoveel, maar de jongste speelt al maanden eigenlijk met vanalles en nog wat.. Favoriet blijven overigens gewoon simpele bakjes om dingen in en uit te halen.
te veel! little people huis, auto, vliegtuig en kermis (en doet ze niets mee) ballenboom kruidvat (is een succes!) keukentje met toebehoren fisher price theepot fisher price tasje boekjes vtech liedjesboek vtech auto puzzels poppen poppenbuggy tasjes megabloks (staat boven) doktersset loopfiets stofzuiger trommel, xylofoon, sambaballen skippykoe loopkar met houten blokken stapelbekers houten activitykubus sprekende Pip (van woezel) kleurpotloden, viltstiften, wasco kleurboeken en papier stickers klei babyspeelgoed is al naar boven
Poe... (veel) Duplo, oa treinbaan, Dora-Duplo, allerlei boederijdieren en poppetjes en gewone blokken natuurlijk veel boekjes een aantal knuffels en poppen, die van haar favoriete TV programma's zijn het meest populair om mee te spelen, de rest ligt opgeborgen vormenstoof Nijntje stickerboek (met herbruikbare stickers, HEEL populair) Nijntje magneetbord aantal puzzels sprekende klok van FisherPrice wat losse troep zoals autootjes, mobiele telefoon, kleine bal, Dora-poppetjes kleurpotloden en een aantal kleurboeken We hebben nog wel meer, maar ik probeer het aanbod enigszins beperkt te houden omdat ze anders alleen maar alles overhoop trekt en niet echt speelt. Eens in de zoveel tijd ruil ik een deel om. Oh en voor de jongste vanzelfsprekend de box en een kleed voor op de grond met allerlei rammelaars en bijtringen enzo.
Ik haal iedere week een stuk of 10 speelgoedjes naar beneden bijv boekjes, puzzeltje, knuffel, loopauto, blokkenton, primo, telefoon met geluid, houten baan met treintje en pop met potje, bordje, lepeltje.
Hmm, nou een deel wordt al niet meer gebruikt meer inmiddels, maar hier gaan we: Activity center Playgro speelkleed babygym Lamaze Captein Calamary Lamaze Octivity time rollie de rups (Vtech) Dierendraaiboom (vtech) Kiekeboeboerderij (vtech) draai en swingbal (vtech) Nijntje bal blokkenwagen vormenstoof houten puzzeltjes sambabal allerlei rammelaars (hard en zacht) Playskool musical gear center heeeeel veel boekjes Toet toet auto Piet Politie Poppenkastpoppen stapeltoren (ringen) stapelbakjes En net van mijn zus heeeeel veel Little people dat van mijn neefjes is geweest gekregen.