Nou, mijn schat en ik gaan daar echt geen ruzie over maken (hoewel ik me best kan voorstellen dat 'gedoe' op de loer ligt hoor!). En als het dan sowieso al niet zo lekker loopt, kan dit best de druppel zijn denk ik die leidt tot ruzie. Maar bij ons is het na 2 miskramen en lang dokteren al zó bijzonder dat we een kindje hebben gekregen dat ik dit dolgraag voor lief neem. Maar liever niet natuurlijk (zo eerlijk ben ik dan ook wel weer) .
Herkenbaar hoor! Thijs heeft deze periode gehad van 4,5 maand tot hij 7,5 maand was (en hij sliep met 1 maand al door!). Op een gegeven moment kwam hij 's nachts tussen 3.00 en 5.00 elk kwartier. Inmiddels komt hij nu vaak maar 2 keer. Merk wel dat er bij het doorkomen van een tandje hij slechter gaat slapen en dat kan heeeeeeeeel lang duren. Maar van moeheid ga je rare dingen doen. Vergeetachtig, concentratieproblemen, geiiriteerd reageren (vooral naar je partner) en je kan vooral NIKS hebben. Het komt vanzelf weer goed!
Ha dames! Even een goed nieuwtje melden! Gisteren 2 eetlepels rijstebloem aan de fles toegevoegd, en mijnheertje heeft zich maar 1 keer gemeld (en dat was denk ik in zijn slaap, gewoon omdat hij aan het dromen was!)!!! Daarna lekker doorgetutterd tot 06.15 uur en toen begon hij te buurten. Hoop dat dit de oplossing dus is! Bedankt voor jullie reacties! X
Gelukkig! Ik heb mijn oei, ik groei boek er even bij gepakt en rond die leeftijd is er inderdaad een sprongetje. Dus don't worry, je zal het wel vaker krijgen. Moet je even doorheen. Mijn zoon is ook net weer door zo'n sprong heen. Dan wordt ie weer een paar keer per nacht wakker voor een week of 2 weken lang. En daarna is het weer over. Dus niet meteen denken dat het het begin is van helemaal niet meer willen slapen, want dat is wel een uitzondering hoor
Thanx! Had inderdaad zelf gisteren ook in dat boek gekeken en zag de befaamde '19-weken sprong' staan. Of je het daarop kunt gooien weet ik niet, maar het stond er wel ja!!!
Onze kleine had precies hetzelfde toen hij op 4 flessen zat, toenben terug naar 5 flessen van 180/6 gegaan ipv 4x 210/7 en sinsdien gaat het weer perfect, volgens mij was hij misselijk van zon volle fles. Suc6!
Jippieeee!!! Vannacht heeft 'ie aan één stuk door geslapen (van 20.15 uur tot 06.45 uur)!!! Misschien dat die rijstebloem dus de oplossing is geweest, maar misschien was 'ie ook wel gewoon uit zijn doen.